دانلود و خرید کتاب بازاریابی استراتژیک داگلاس وست ترجمه مجید میروسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بازاریابی استراتژیک

کتاب الکترونیکی بازاریابی استراتژیک؛ ایجاد مزیت رقابتی نوشتهٔ داگلاس وست و جان فورد و اسان ابراهیم و ترجمهٔ مجید میروسی و محمد نظریان و زهرا یل پور از انتشارات اندیشه احسان است.

در‌باره کتاب بازاریابی استراتژیک

راهبرد طرحی کلی برای استفاده از منابع یک سازمان به منظور به‌دست‌آوردن جایگاهی مطلوب در بازار به منظور رسیدن به اهداف بلند مدت خود است و اینکه شرکت چگونه فعالیت های خود را سامان‌دهی می‌کند تا این راهبرد به اجرا در‌آید.

موفقیت یک سازمان در درجه اول متکی بر توانایی مدیران برای درک محیط بازاریابی، توانایی آن‌ها در اندیشیدن نقادانه و نشان دادن واکنش راهبردی نسبت به هرگونه تغییرات بازاری است. مفهوم بازاریابی راهبردی باید جامع، انعطاف‌پذیر و قابل قبول باشد.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که مدیران بازاریابی در محیط کسب و کار در حال تغییر با آن رو به رو می‌شوند، توسعه تفکر راهبردی و مهارت‌های تحلیلی است که باید به سرعت و به طور مؤثر با تغییرات محیطی و بازار سازگار شوند. انتخاب راهبرد برای بازارهایی که به سرعت در حال تغییر هستند با شناسایی و ارزیابی تغییرات بالقوه بازار و‌مفاهیم ضمنی راهبردی شروع می‌شود. از این فرآیند باید دیدگاهی راهبردی برای آینده به وجود آید. این بینش، اصلی را برای تغییرات راهبردی در حال توسعه، در حوزه هدف‌گذاری و موقعیت‌یابی بر اساس هدف‌های بلند‌مدت، فراهم می‌کند.

نمونه های بسیاری از ابتکارات بازاریابی راهبردی توسط شرکت‌ها وجود دارد که در پاسخ به تغییرات محیطی و بازار می‌باشند.

این کتاب مروری بر راهبرد بازاریابی، درک اهمیت راهبرد بازاریابی در یک کسب و کار و شناسایی انواع مسائلی که ممکن است در این مسیر اشتباه پیش بروند و درک تفاوت‌های اساسی میان رویکردهای اصلی پیرامون راهبرد بازاریابی دارد.

کتاب در ادامه رویکردهای بازاریابی رقابتی را نیز توضیح داده است.

در حرفه برنامه‌ریزی راهبردی، بدون در نظر گرفتن نوع سازمان مربوطه دو مزیت اصلی وجود دارد. اول این که بسیار متنوع است و شما برای حل مشکلات جدید و توسعه راه‌حل‌های جدید باید همواره از ذهن خود استفاده کنید و بعد از آن نقش فزاینده پر نفوذی را در بسیاری از سازمان‌هایی ایفا می‌کند که دریافته‌اند برای به دست‌آوردن سود بیشتر نسبت به رقبایشان، نیاز به بینشی عمیق‌تر پیرامون برند، مشتریان، دسته‌بندی و یا محیط گسترده‌تر دارند.

برای یک برنامه ریزیرموفق کنجکاوی، کامل بودن، اراده، و وضوح لازم است.

برنامه‌ریزی راهبردی هنر ساده کردن کار‌های پیچیده است.

فصل‌های کتاب بازاریابی استراتژیک از این قرار است:

فصل اول: مقدمه

فصل دوم: راهبرد بازاریابی: تحلیل‌ها و چشم‌اندازها

فصل سوم: تحلیل محیطی و داخلی: اطلاعات و هوش بازار

فصل چهارم: تصمیمات، گزینه‌ها و اشتباهات بازاریابی راهبردی

فصل پنجم: راهبردهای بخش بندی، هدف‌گیری و جایگاه‌یابی

فصل ششم: راهبردهای ساخت برند

فصل هفتم: راهبردهای رابطه‌مند و پایداری

فصل هشتم: نوآوری محصول و راهبردهای توسعه

فصل نهم: راهبردهای بازاریابی خدمات

فصل دهم: راهبردهای قیمت‌گذاری و توزیع

فصل یازدهم: راهبردهای ارتباطات بازاریابی

فصل دوازدهم: راهبردهای بازاریابی بین‌الملل

فصل سیزدهم: راهبردهای اجتماعی و اخلاقی

فصل چهاردهم: اجرا، کنترل و مقیاس‌های راهبرد

خواندن کتاب بازاریابی استراتژیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که علاقه‌مند به موضوع بازاریابی استراتژیک و مدیریت بازاریابی هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب بازاریابی استراتژیک

«نمونه‌های بسیاری از ابتکارات بازاریابی راهبردی توسط شرکت‌ها وجود دارد که در پاسخ به تغییرات محیطی و بازار می‌باشند. هیولت پاکارد با استفاده از فوتو اسمارت اچ- پی، مرزهای سنتی صنعت خود را برای باز کردن بازارهای جدید و ارائه قیمت جدید به مشتریان توسعه داد. شرکت سامسونگ از دانش گسترده خود درباره لوازم الکترونیکی مصرفی استفاده کرد تا راهبرد منسجمی را برای طراحی دستگاه‌های دیجیتالی که امروزه بسیاری از آن‌ها بازار را هدایت می‌کنند، به‌وجود آورد. موفقیت یک سازمان در درجه اول متکی بر توانایی مدیران برای درک محیط بازاریابی، توانایی آن‌ها در منتقدانه اندیشیدن و نشان دادن واکنش راهبردی نسبت به هر‌ گونه تغییرات بازاری می‌باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

حجم

۱۵٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۵۷۶ صفحه

قیمت:
۲۳۰,۴۰۰
تومان