دانلود و خرید کتاب من و گربه ام کاترینا تروخان ترجمه ساناز منصوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من و گربه ام اثر کاترینا تروخان

کتاب من و گربه ام

معرفی کتاب من و گربه ام

کتاب «من و گربه ام» نوشتۀ کاترینا تروخان و ترجمۀ ساناز منصوریان است و کتاب چ آن را منتشر کرده است. من و گربه‌ام داستانی بامزه و خواندنی دربارۀ دوستی با گربه‌ها است.

درباره کتاب من و گربه ام

من و گربه‌ام داستانی ساده،‌زیبا و بامزه دربارۀ دختری است که گربه‌اش را بهترین دوست خود می‌داند و تمام کارهایش را با او و در کنار او انجام می‌دهد. کتاب من و گربه‌ام با روایت زندگی دختر قصه، تصویری زیبا و دلنشین از زندگی با حیوانات به دست می‌دهد و خوانندگان را به دوستی با حیوانات تشویق می‌کند. کاترینا تروخان، نویسندۀ روسی و تصویرگر کتاب‌های کودک تلاش کرده است تا ضمن سرگرم‌کردن کودکان، دوستی و محبت به‌ویژه با حیوانات را به بچه ها آموزش دهد.

تصاویر کتاب من و گربه‌ام بسیار جذاب است. هر صفحه از کتاب من و گربه‌ام جزئیاتی از زندگی‌کردن با گربه‌ها را به تصویر می‌کشد. از ردپای گربه تا کاموایی که گربه‌ها با آن بازی می‌کنند و همین‌طور قاب عکس‌های دیوار خانه که در تمامی آن‌ها گربه حضور دارد. این تصاویر رنگارنگ و زیبا علاقۀ کودکان را به دانستن هرچه بیشتر در مورد گربه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر کرده و آن‌ها را تشویق به گوش دادن و یا خواندن کتاب می‌کند. 

 خواندن کتاب من و گربه ام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای ۷ سال و همچنین کسانی که می‌خواهند محبت و دوستی با حیوانات را به فرزندانشان آموزش دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من و گربه ام

«این منم، این هم گربه‌‌ام، ما بهترین دوست هم هستیم و همۀ وقتمان را با هم می‌گذرانیم. هم توی خانه بازی می‌کنیم، هم بیرون خانه. دوست داریم مسابقه بدهیم و دنبال بازی کنیم، اما گربه‌ام همیشه تند و تیزتر از من است. او به جاهای زیادی می‌رود که من نمی‌توانم بروم. حتی به جاهایی می‌رود که بهتر است نرود.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان