دانلود و خرید کتاب رنگ ها عباس کیارستمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رنگ ها اثر عباس کیارستمی

کتاب رنگ ها

معرفی کتاب رنگ ها

کتاب «رنگ ها» نوشتۀ عباس کیارستمی است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. این کتاب به روشی خلاقانه رنگ‌ها را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب رنگ ها

شناخت رنگ‌ها یکی از مراحل مهم رشد کودک است و در ایجاد ارتباط شناختی بین تصویر و کلمات در کودکان، کمک به حساب می‌آید. کودکان قبل از اینکه مفهوم رنگ را درک کنند، اطلاعات بصری مربوط آن‌ را دریافت می‌کنند. کتاب‌های کودکان ابزاری مناسب برای کودکان است که نه تنها تفاوت بین رنگ ها را به آن‌ها آموزش می‌دهد بلکه ارتباط بین کلمات نوشتاری و رنگ‌ها را هم به آن‌ها نشان می‌دهد. بعضی از کتاب ها هم مخصوص رنگ‌آمیزی هستند و ساختار آن‌ها بر اساس شکل و رنگ است. در این مدل کتاب‌ها، الگوهای رنگی طراحی شده است تا کودک مطابق آن‌ها رنگ آمیزی را انجام دهد.

کتاب رنگ‌ها یک اثر تصویری است که کودکان را با رنگ‌ها آشنا می کند. این کتاب ۲ بخش دارد؛ در بخش اول نویسنده از طریق نقاشی و رنگ‌آمیزی انواع چیزها مثل، میوه‌ها، حیوانات، برگ‌ها، علائم رانندگی، رنگ‌های اصلی را به کودکان آموزش می‌دهد. بخش دوم کتاب از کودکان می‌خواهد که قسمت‌های بدون رنگ را براساس آنچه آموخته‌اند رنگ‌آمیزی کنند. حالا کودکان رنگ‌های اصلی را یاد گرفته‌اند و می‌توانند آن‌ها را در محیط اطراف خود شناسایی کنند. بزرگ‌ترها هم می‌توانند با سؤال از آن‌ها در مورد رنگ اشیای مختلف به یادگیری بیشتر آن‌ها، بالارفتن دقت و توجه و همچنین ثبت در ذهنشان کمک کنند. در کتاب رنگ‌ها رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی، قرمز، آبی، بنفش، سیاه و سفید به کودکان آموزش داده می‌شود. ویژگی این اثر ساده و آموزنده این است که عباس کیارستمی، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوین‌گر، عکاس، شاعر، نقاش، تهیه‌کننده، گرافیست و کارگردان هنری بین‌المللی و معروف ایرانی آن را برای خردسالان نوشته و تصویرگری کرده است. او همچنین در برخی از فیلم‌هایش از کودکان به عنوان نقش اول و قهرمان استفاده کرده است که نشان می‌دهد به عنوان یک هنرمند همواره دغدغۀ کودکان را داشته و در آن مسیر قدم برداشته است.

خواندن کتاب رنگ‌ ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۴ تا ۹ ساله، والدین و مربیان پیشنهاد می‌کنیم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۳,۱۰۰
تومان