دانلود و خرید کتاب حقیقتی پنهان (جلد اول) محمدتقی انصاریان خوانساری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقیقتی پنهان (جلد اول) اثر محمدتقی انصاریان خوانساری

کتاب حقیقتی پنهان (جلد اول)

معرفی کتاب حقیقتی پنهان (جلد اول)

کتاب حقیقتی پنهان (جلد اول) به‌قلم محمدتقی انصاریان خوانساری را انتشارات انصاریان منتشر کرده است. این کتاب به شرح زندگی آ‌یت‌الله‌العظمی بروجردی می‌پردازد.

درباره کتاب حقیقتی پنهان (جلد اول)

نقش و جایگاه روحانیت در تاریخ معاصر ایران همواره مورد و مطالعه و بررسی بوده است. در کنار بحث‌های تاریخی و تحلیلی پیرامون این نقش‌آفرینی، شناخت شخصیت و آشنایی با سبک زندگی افراد که در گذشته در نقش راهبر، مرجع و الگو مطرح بوده‌اند می‌تواند دارای آثار تربیتی و معنوی درخور و نیز منبعی برای پژوهش‌های بیشتر در قالب‌های متنوع ارائهٔ محتوا گردد. کتاب حقیقتی پنهان (جلد اول) به‌قلم محمدتقی انصاریان خوانساری در قالب نقل خاطرات از زبان نزدیکان به شرح زندگی و سرگذشت آیت‌الله حسین بروجردی از مراجع تقلید شیعه و مدیر حوزهٔ علمیهٔ قم  شمسی می‌پردازد.  

خواندن کتاب حقیقتی پنهان (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مطالعهٔ سرگذشت‌نامه‌ها، دانشجویان رشته‌های الهیات و مطالعات ادیان و نیز طلاب حوزه‌های علمیه از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

درباره محمدتقی انصاریان خوانساری

محمدتقی انصاریان از پیشکسوتان حوزه نشر و مدیر انتشارات انصاریان، بزرگترین مجموعه انتشاراتی کتب شیعه به زبان‌های خارجی بود که در دههٔ هشتاد شمسی به عنوان خادم برجستهٔ قرآن کریم و ناشر برتر کشور معرفی و از ایشان تجلیل به عمل آمد. او بیش از نیم قرن در عرصهٔ نشر، ترجمه و گسترش کتاب‌های ارزشمند شیعه فعالیت داشته و بیش از ۱۲۰۰ عنوان کتاب به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، فرانسه، ترکی استانبولی، ترکی آذری، روسی، اسپانیولی، چینی، ژاپنی و آفریقایی چاپ و منتشر کرده است که بسیاری از آنان در کتابخانه های جهان اسلام مورد استفاده شیعیان قرار گرفته است. این فعال فرهنگی طی چند سال گذشته، کتب ارزشمندی در خصوص زندگی علمای بزرگ شیعه جمع آوری و منتشر کرده است.

بخشی از کتاب حقیقتی پنهان (جلد اول)

«حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حاج شیخ‌ مهدی ستوده از والد معظمشان آیت‌الله‌ ستوده اراکی‌ نقل‌ می‌کردند:

هنگامی‌ که‌ براي تتبع‌ و تحقیق‌ «جامع‌ احادیث‌الشیعه‌» در معیت‌ و خدمت‌ آیت‌الله‌العظمی‌ بروجردي، روستاي وشنوه می‌رفتیم‌، به‌ خاطر دارم که‌ همه‌ ساله‌، معظم‌له‌ به‌ مستمندان و بی‌بضاعتان روستا، کمک‌هایی‌ می‌فرمودند. این‌ عنایت‌ گاهی‌ به‌ وسیله‌ آقایان وشنوه‌ای مانند آیت‌الله‌ حاج شیخ‌ قوام وشنوه‌ای و بعضی‌ اوقات آیت‌الله‌ حاج شیخ‌ ابراهیم‌ رمضانی‌ و یا محترمین‌ محلی‌ انجام می‌پذیرفت‌. مطلب‌ جالب‌توجه‌ و درس و آموزندگی‌ اسلامی‌ و اخلاقی‌ و صفات حمیده آن بزرگوار اینکه‌ یکی‌ دو سال به‌ عللی‌ نتوانستند وشنوه تشریف‌ ببرنداما آن مبلغ‌ را برای کمک‌ به‌ بیچارگان هر ساله‌ می‌دادند، آن را به‌ وسیله‌اي مطمئن‌ حتما آقایان مذکور و یا دیگري براي آنها می‌فرستادند و عجیب‌تر اینکه‌ گویا لیست‌ افراد و مبلغ‌ ارسال یا خدمتشان بود و یا در ذهن‌ و نظر مبارکشان داشتند. فکر کنیم‌ در آن کهولت‌ سن‌ و با آن همه‌ مراجعات داخلی‌ و خارجی‌، دولتی‌، بازاری، روحانیت‌ و حوزه علمیه‌ قم‌ و حوزههاي دیگر شهرستانها و حتی‌ حوزه علمیه‌ نجف‌ و تألیفات و تدریس‌ و جواب نامه‌ و استفتائات چگونه‌ به‌ یاد این‌ قسمت‌ از جامعه‌ هم‌ بودند جز اینکه‌ بگوییم‌ آن ارتباط شدید و بی‌حد و حصر با خداوند تبارك و تعالی‌ و چهارده معصوم، انتظار دیگری داریم‌ نه‌ والله‌.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۲۴ صفحه

حجم

۴۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۲۴ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان