دانلود و خرید کتاب برفک، التهاب مثانه، و بیماری های تناسلی زنان کارولین برادبیر ترجمه رشاد مردوخی
کتاب برفک، التهاب مثانه، و بیماری های تناسلی زنان اثر کارولین برادبیر

کتاب برفک، التهاب مثانه، و بیماری های تناسلی زنان

معرفی کتاب برفک، التهاب مثانه، و بیماری های تناسلی زنان

کتاب برفک، التهاب مثانه، و بیماری های تناسلی زنان نوشتۀ کارولین برادبیر و ترجمهٔ رشاد مردوخی است و انتشارات ارجمند آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب برفک، التهاب مثانه، و بیماری های تناسلی زنان

علائم تناسلی اغلب فقط به دو بیماری نسبت داده می‌شوند: برفک و التهاب مثانه. این کتاب برای کمک به شناسایی بیماری‌های تناسلی و ادراری نوشته شده تا شناخت بهتری از گرفتاری‌ها و بهترین راه‌های مقابله با آن‌ها ارائه کند.

این کتاب با توصیف کوتاهی از چگونگی شکل ناحیۀ تناسلی زنان و طرز کار طبیعی آن شروع می‌شود. با داشتن آگاهی از شکل و کارکرد طبیعی، شناخت وضعیت نادرست و بیماری بسیار آسان‌تر خواهد بود.

کتاب برفک، التهاب مثانه، و بیماری های تناسلی زنان شامل پنج بخش می‌شود: ناحیۀ تناسلی زنان، ساختار و کارکرد طبیعی، بیماری‌ها، جستجوی علت علائم ناراحتی، تشخیص بیماری، خودیاری در گرفتاری‌های ادراری تناسلی 

فصل‌های این کتاب نگاهی دارد به علائمی که در میان زنان شایع است و سعی می‌کند علل و بیماری‌های زمینه‌ای به وجود آورندۀ آن‌ها را توضیح دهد. خود بیماری به طور مفصل‌تر در فصل «در جستجوی علل علائم» مورد بررسی قرار می‌گیرد. در هر قسمت، پاسخ سؤالاتی مثل «آیا تشخیص درست است؟»، «درمان آن چیست؟» و «عوامل مستدکننده کدام است؟» را نیز خواهید یافت. پاسخ‌ها تنوع دقت و ارزش آزمون‌ها برای هر بیماری را توضیح می‌دهند، به شما می‌گویند برای کنار آمدن با بیماری چه باید بکنید و عواملی را معرفی می‌کنند که احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهند.

فصل‌های پایانی شامل اطلاعاتی دربارۀ جستجوی کمک برای درمان، کمک به خود و واژگانی برای توصیف اصطلاحات ناآشنا یا تخصصی هستند.

خواندان کتاب برفک، التهاب مثانه، و بیماری های تناسلی زنان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای بانوان کاربردی و برای جمع‌آوری اطلاعاتی در خصوص بیماری‌های زنان مفید است.

بخشی از کتاب برفک، التهاب مثانه، و بیماری های تناسلی زنان

«به طور کلی هر چه اندامی در داخل بدن عمقی‌تر باشد، کمتر به درد حساس است، و تعیین محل دقیق ناراحتی در آن دشوارتر می‌شود. این نکته تقریباً در مورد تمام اندام‌های درون بدن درست است. درد ناشی از عمق لگن معمولاً مبهم است و برای بیشتر افراد، از جمله پزشکان، تعیین دقیق منشأ درد دشوار است.

زهدان یا رحم، اندامی به شکل و اندازۀ یک گلابی وارونه است. زهدان در واقع یک ماهیچۀ تو خالی است تا یک کیسۀ دارای دیواره‌های ضخیم. زهدان در عمق لگن واقع شده و از طریق گردن زهدان و مهبل با بیرون مرتبط می‌شود. دو لولۀ فالوب از دو طرف زهدان بیرون زده‌اند که انتهاهای دیگر آن در تماس با تخمدان‌ها هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان