دانلود و خرید کتاب شرح قانون اساسی؛ فصل سوم، حقوق ملت (جلد دوم، اصول ۳۲، ۴۱ و ۴۲) فهیم مصطفی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شرح قانون اساسی؛ فصل سوم، حقوق ملت (جلد دوم، اصول ۳۲، ۴۱ و ۴۲) اثر فهیم مصطفی زاده

کتاب شرح قانون اساسی؛ فصل سوم، حقوق ملت (جلد دوم، اصول ۳۲، ۴۱ و ۴۲)

معرفی کتاب شرح قانون اساسی؛ فصل سوم، حقوق ملت (جلد دوم، اصول ۳۲، ۴۱ و ۴۲)

کتاب الکترونیکی «شرح قانون اساسی؛ فصل سوم، حقوق ملت (جلد دوم، اصول ۳۲، ۴۱ و ۴۲)» از فهیم مصطفی زاده، محمدامین ابریشمی راد و عباسعلی کدخدایی است و پژوهشکده شورای نگهبان این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید.

درباره پژوهشکده شورای نگهبان

پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی با هدف «پژوهش در زمینه های فرهنگی و اجتماعی آموزش عالی و توسعه و ارتقای علوم انسانی و اجتماعی» تأسیس شده است. ایدهٔ اولیه نیاز به تأسیس پژوهشکده‌های مستقل در حوزهٔ مطالعات فرهنگی و اجتماعی با تأکید بر نیازهای علمی دانشگاهی کشور، از تحقیقات و مطالعاتی به دست آمد که در دفتر برنامه‌ریزی اجتماعی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد. نیاز به انجام پژوهش‌ها و مطالعاتی که هدف آنها ارائه نظریه، ایده و راهبرد به نظام تصمیم‌گیری باشد، همچنین، ضرورت ارتباط پیاپی با صاحب‌نظران و نخبگان و تداوم فعالیت مرکزی برای تحلیل و نظریه‌پردازی درباره آموزش عالی ایران، سبب تأسیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی شد. بر این اساس، شورای گسترش آموزش عالی با تأسیس پژوهشکده با ساختار چهار گروه مطالعات آینده‌نگر، مطالعات اجتماعی، مطالعات زنان و مطالعات فرهنگی موافقت شد.

پژوهشگاه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و تمدنی در سال ۱۳۸۵ و در چارچوب سیاست‌های مصوب، فعالیت‌های انتشاراتی خود را آغاز کرد. هدف انتشارات، چاپ و نشر یافته‌ها و نتایج مطالعات و پژوهش‌های انجام‌شده در قالب‌های گوناگون و با صورتی آراسته و متناسب با ذائقه اندیشه‌ورز جامعه علمی ایران است.

حاصل این تلاش‌ها از سال ۱۳۸۵ تاکنون، انتشار بیش از۴۹۰ عنوان کتاب تخصصی در حوزه آموزش عالی و تعداد قابل توجهی ویژه‌نامه، فصلنامه، بروشور و … در حوزه‌های مختلف علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و اجتماعی است.

خواندن کتاب «شرح قانون اساسی؛ فصل سوم، حقوق ملت (جلد دوم، اصول ۳۲، ۴۱ و ۴۲)» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌‌‌مندان قانون و قانون‌گذاری پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان