دانلود و خرید کتاب بلوغ پسران امی میدلمن ترجمه محبوبه رمضان زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بلوغ پسران اثر امی میدلمن

کتاب بلوغ پسران

معرفی کتاب بلوغ پسران

کتاب «بلوغ پسران» نوشتۀ امی میدلمن و کتی گران والد و ترجمۀ محبوبه رمضان زاده است و انتشارات کتاب درمانی آن را منتشر کرده است. این کتاب خواندنی با زبانی ساده و صمیمی بر مسئلۀ بلوغ در پسران تمرکز کرده است و به پرسش‌های ذهنی آنان پاسخ می‌دهد.

درباره کتاب بلوغ پسران

بلوغ دوران هیجان‌انگیزی است و مسیری است که افراد برای بزرگ‌سال شدن آن را طی می‌کنند، این مسیر سرشار از تغییرات است. این دوران زمانی شروع می‌شود که بدن هورمون‌های خاصی را تولید می‌کند که منجر به تغییرات فیزیکی و عاطفی می‌شود. در این دوره که مقطع مهمی از زندگی والدین و فرزندان است، تغییراتی در رفتار، خلقیات، احساسات و ظاهر نشان داده می‌شود به همین دلیل نوجوانان به‌ویژه پسران سؤال‌های زیادی در ذهن دارند. هدف انجمن پزشکی از انتشار کتاب بلوغ پسران این است که به پرسش‌های نوجوانان پاسخ داده و اطلاعاتی را جهت حفظ سلامتی و شادابی هرچه بیشتر ارائه کند.

پسرانی که دوران بلوغ را سپری می‌کنند با مطالعۀ کتاب بلوغ پسران یاد می‌گیرند که چه تغییراتی در ذهن و بدنشان روی می‌دهد و چطور با نگرانی‌هایی مانند آکنه، تغییرات خلق و نوسان وزن مواجه شوند. آن‌ها متوجه خواهند شد که داشتن یک رژیم غذایی سالم و فعالیت فیزیکی سیار اهمیت دارد. این کتاب همچنین به موضوعاتی مانند نوشیدن الکل، سیگارکشیدن، مصرف مواد مخدر می‌پردازد و به پسران نوجوان آموزش می‌دهد که چرا و چطور در برابر این مسائل مقاومت کنند.

فهرست مطالب کتاب بلوغ پسران عبارت است از: «پیش‌سخن»، «فصل اول: به دورۀ بلوغ خوش آمدید»، «فصل دوم: تغذیه، ورزش و وزن مناسب»، «فصل سوم: قد شما»، «فصل چهارم: پوست، مو و دندان»، «فصل پنجم: دستگاه تولیدمثل داخلی و خارجی»، «فصل ششم: نعوظ»، «فصل هفتم: احساسات شما»، «فصل هشتم: ارتباطات و روابط با دیگران»، «فصل نهم: رابطه با جنس مخالف چیست؟» و «فهرست لغات و اصطلاحات»

خواندن کتاب بلوغ پسران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پسران نوجوان، مشاوران و والدینی که فرزندا پسرشان دورۀ بلوغ را سپری می کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بلوغ پسران

«هر پسری در مورد شروع بلوغ حس متفاوتی دارد. برخی پسران بی‌صبرانه منتظر دیدن تغییرات بدنشان هستند. آن‌ها حس می‌کنند آمادگی رفتارکردن همچون بزرگ‌سالان را دارند. سایرین ممکن است آمادگی کافی نداشته باشند و هنوز به اسباب‌بازی‌ها و شیطنت‌های قدیمی خود علاقه‌مند هستند و دوست دارند همچون یک کودک رفتار کنند و برخی نیز احساسشان مابین آمادگی و عدم آمادگی برای تغییر در نوسان است. تمام حالات و احساسات طبیعی است. اگر در کلاس اولین نفری باشید که قدم به دوران بلوغ می‌گذارید می‌فهمید دوران سختی را پشت سر خواهید گذاشت. حس می‌کنید که افراد توقع دارند بزرگ‌تر از سن خود رفتار کنید یا برخی کودکان به‌خاطر موهای صورتتان و یا استفاده از خوشبوکننده قبل از سایرین شما را دست می‌اندازند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۹۹,۰۰۰
تومان