دانلود و خرید کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای دختران جسیکا گیلولی ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای دختران اثر جسیکا گیلولی

کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای دختران

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای دختران

کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای دختران نوشتهٔ جسیکا گیلولی و ترجمهٔ فریبا جعفری نمینی است. انتشارات طلایه این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای خوبی برای دخترانی است که دوران بلوغ را سپری می‌کنند.

درباره کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای دختران

دوران بلوغ زمانی آغاز می‌شود که بدن شروع به تولید مقادیر بیشتری از هورمون‌های خاص کند که منجر به تغییرات فیزیکی و عاطفی می‌شود. در این دوره که مقطع مهمی از زندگی والدین و فرزندان است، تغییراتی در رفتار، خلقیات، احساسات و ظاهر نشان داده می‌شود. بحران دوران بلوغ هم در پسران و هم دختران اتفاق می‌افتد و مشکلات این دوران اجتناب‌ناپذیر است، اما گذشتن از بحران بلوغ با آگاهی بیشتر بسیار راحت‌تر است. آشناشدن با تمامی بحران‌های این دوره و یادگیری نحوۀ مقابله با آن‌ها می‌تواند تأثیرات منفی آن را کم کند. کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای دختران در سه بخش و ده فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای دختران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دخترانی که در سن بلوغ هستند و به والدینشان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش های قبل از بلوغ برای دختران

«فصل هشتم:‌ گاهی گفتن برخی چیزها دشوار است اما تو می‌توانی حرفهایت را بزنی!

درست همانگونه که از استراتژی‌های قانع کننده‌ای برای آموختن انجام به موقع تکالیف مدرسه، کارهای خانه و یا آموزش کارهای هنری به دخترتان استفاده کرده و موفق بوده‌اید، می‌توانید از تکنیکهای مشابهی نیز بهره گرفته و همه چیز را در مورد قاعده‌گی به او بیاموزید. اغلب والدین تصور می‌کنند باید صحبتهای مهم خود با فرزندانشان را در مکانی کاملاً آرام و در زمان ویژه‌ای که برای این کار اختصاص داده‌اند انجام دهند. اما در واقع فرزندان ما مهم‌ترین اطلاعات خود را با حرفهای خودمانی ما به دست می‌آورند. درست هنگامی که ما با عجله حاضر می‌شویم تا از خانه بیرون آییم، در ترافیک سنگینی گیر کرده‌ایم و در همان حال به کارهای آخر هفته‌مان فکر می‌کنیم و یا برای دوش گرفتن حاضر می‌شویم، ناگهان دخترمان از خدا، سکس و یا قاعده‌گی از ما سوال می‌کند. در این فصل به شرح ایده‌هایی می‌پردازیم که با ترکیب آنها با اطلاعاتی که در فصول گذشته آموختید می‌توانید برای این سوالات ناگهانی آماده باشید. علاوه بر این خواهید توانست موضوعاتی که دخترتان از طرح آنها خجالت می‌کشد را به نحوی با او مطرح کنید که احساس راحتی نماید.

نحوه آموزش

به خاطر می‌آورید تا کنون چند بار به دخترتان یادآوری کرده‌اید دندانهایش را مسواک بزند؟ چندین بار در مورد بهداشت دندان با او صحبت کرده‌اید؟ چند بار نحوه صحیح مسواک زدن را به او آموخته‌اید؟ اهمیت آموزش در مورد مسئله قاعده‌گی کمتر از بهداشت دهان و دندان نیست. همانگونه که هر روزه درس‌های بسیاری به فرزندانمان می‌آموزیم و در آموزش آنها پیگیر هستید به دخترانتان نیز چگونگی شروع قاعده‌گی و بلوغ را بیاموزید و تنها به یک بار گفتگو در این زمینه بسنده نکیند.

مفاهیم و کلماتی که برای شرح قاعده‌گی هنگام گفتگو با دخترتان به کار می‌برید ساده نیستند و به خاطر سپردن آنها برای دختران جوان (حتی برای دختران بزرگتر) آسان نخواهد بود. از دختران در سن هشت تا نه سالگی نمی‌توان انتظار داشت تنها در طی یک جلسه گفتگوی ساده همه چیز درباره این فرآیند پیچیده را بیاموزند. ممکن است لازم باشد بارها مطلب مربوط به قاعده‌گی را به روشهای گوناگون در طول بلوغ دخترتان به او بیاموزید. بهترین روش این است که هر بار پس از یک یا دو گفتگوی کوتاه به او فرصت تفکر بدهید. ظاهر شما هنگام صحبت با دخترتان بسیار اهمیت دارد. نحوه صحبت و حالت چهره شما تعیین خواهد کرد که دخترتان در آینده مضطرب و نگران باشد یا خاطرجمع و مطمئن.

نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که در گفتگویتان آنچه که می‌گویید اهمیت کمتری نسبت به چگونه گفتن آن دارد. محققان معتقدند قمست اعظم آنچه در مدرسه می‌آموزیم آن چیزی نیست که بصورت رسمی آموزش داده می‌شود بلکه همان چیزهایی است که آموزگار با لحن خودمانی با دانش‌آموزان خود در میان می‌گذارد. دختران بیشتر دوست دارند آنچه که آموزگار با زبان بدن و یا احساسش به آنها نشان می‌دهد را بیاموزند تا اینکه به آنچه در کتاب نوشته شده است توجه کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱۲۱٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان