دانلود و خرید کتاب چگونه تغییر کنیم کیتی میلکمن ترجمه سارابانو امام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه تغییر کنیم اثر کیتی میلکمن

کتاب چگونه تغییر کنیم

معرفی کتاب چگونه تغییر کنیم

کتاب چگونه تغییر کنیم نوشتهٔ کیتی میلکمن و ترجمهٔ سارابانو امام و یاسمین عرفانی فرد است. کتاب کوله پشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چگونه تغییر کنیم

کتاب چگونه تغییر کنیم درمورد رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید، سخن گفته است. این کتاب را یک استاد علوم رفتاری در دانشگاه پنسیلوانیا نوشته است. کیتی میلکمن با پرداختن به این دغدغهٔ مهم سعی دارد علم رسیدن از چیزی که هستیم به چیزی را که می‌خواهیم باشیم، به ما یاد دهد. او معتقد است که دلیل تمام این دوندگی‌های بی‌نتیجه، نگاه اشتباه ما به مقولهٔ تغییر است. ما باید قبل از هر اقدامی، اول ضعف‌های رایج انسانیمان را تشخیص دهیم و سپس آن‌ها را رفع کنیم تا تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایمان نتیجه دهند. او به‌سراغ صدها مقاله و تحقیقات علمی درمورد فرایند رسیدن به موفقیت رفته است. در این مسیر از محققان مختلف و همکاران خود در سراسر دنیا کمک گرفته تا به کاربردی‌ترین روش‌ها در راه رسیدن به اهداف دست پیدا کند. کیتی میلکمن در کتاب خود، از مهم‌ترین عوامل و موانع ذهنی که ما را به‌سمت رهاکردن اهدافمان می‌کشاند، سخن گفته است. او با شناسایی موانعی همچون تعلل و فراموشی، راهکارهای مرتبط را شرح داده است. مهم‌ترین نکته درمورد این کتاب و از عوامل جذابیت آن، استفاده از روش‌های تمرینی همراه با ارائهٔ داستان‌ها و مطالعات موردی‌ است.

خواندن کتاب چگونه تغییر کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه تغییر کنیم

«موفقیت معجزه‌آسای مجموعهٔ پن مستقیماً بر تمایل انسان به انتخاب مسیری با کمترین مقاومت استوار بود. در مجموعهٔ پن یک مشاور فناوری اطلاعات در جهت ارتقای سیستم، تغییر کوچکی روی نرم‌افزاری که پزشکان برای ارسال نسخه‌ها به داروخانه از آن استفاده می‌کردند ایجاد کرد. او یک چک‌باکس جدید به سیستم اضافه کرد که اگر پزشک آن را علامت می‌زد، هر دارویی که تجویز کرده بود به‌صورت ژنریک به داروخانه ارسال می‌شد. ازآنجاکه پزشکان، مانند بقیهٔ ما، کمی تنبل‌اند، به‌ندرت این کادر را بررسی می‌کردند: فقط در دودرصد از مواقع؛ درنتیجه، نرخ نسخهٔ عمومی مجموعهٔ پن به نودوهشت‌درصد رسید.

دانشمندان علوم رفتاری علت آنچه را در مجموعهٔ پن اتفاق افتاد تغییر در نسخهٔ «پیش‌فرض» یا خروجی سیستم می‌دانند. درصورتی‌که کسی فعالانه گزینهٔ دیگری را انتخاب نکند، نسخه‌ها به‌صورت ژنریک ارسال می‌شوند (مانند تنظیمات استاندارد کارخانه که با رایانهٔ جدید ارائه می‌شوند). اگر پیش‌فرض‌ها عاقلانه تنظیم شوند، حتی در صورت بی‌دقتی افراد همچنان بهترین تصمیم گرفته می‌شود؛ فرصتی که اکثر ما به لطف سیستم‌عامل‌های کارآمد از آن لذت می‌بریم.

میتش و همکارانش سال‌ها در مجموعهٔ پن در حال لابی‌گری بودند تا پزشکان را ملزم کنند داروهای ژنریک سفارش دهند، اما این درخواست همچنان در انتظار تأیید نهایی بود؛ اما در پایان، یک کارشناس فناوری اطلاعات که می‌دانست پیش‌فرض‌های خوب مهم هستند، در زمان به‌روزرسانی نرم‌افزار، تغییری جزئی در آن ایجاد کرد و بوم! میلیون‌ها دلار صرفه‌جویی شد. این موفقیت به‌قدری عظیم بود که به میتش چراغ‌سبزی نشان داده شد تا یک «واحد ترغیب» جدید را در مجموعهٔ پن برای بهبود آگاهانه‌تر سیستم مبتنی بر علوم رفتاری تشکیل دهد.

ترغیب اصطلاحی است که در جوامع علوم رفتاری بسیاری استفاده می‌شود. اگرچه راه‌های مختلفی برای تحریک تغییر رفتار وجود دارد، این اصطلاح اغلب مترادف با تنظیم پیش‌فرض‌های خوب استفاده می‌شود، زیرا این نوع تلنگرها که تنبلی انسان را برای همیشه مهار می‌کنند، بسیار ارزشمندند. یک مطالعهٔ بسیار معروف در سال ۲۰۰۱ ثابت کرد قراردادن افراد در طرح‌های پیش‌فرض پس‌انداز – که نیاز به انصراف دارد، نه ثبت‌نام – باعث افزایش شدید میزان پس‌انداز برای بازنشستگی می‌شود. پس از دهه‌ها تحقیق، اکنون به‌طور قانع‌کننده‌ای اثبات شده است که تنظیم پیش‌فرض‌های هوشمندانه راهی عالی برای ایجاد پیروزی‌های بزرگ است. زمانی‌که اکثر ما از مزایای تغییرات غافلیم، طراحی سیستم‌هایی برای ایجاد بهترین نتیجهٔ ممکن توانسته است از قدرت پیش‌فرض‌ها برای کاهش تجویز بیش‌ازحد داروهای تجاری، محدودکردن مصرف نوشابه در کودکان، افزایش نرخ واکسیناسیون آنفلوانزا و بالابردن ایمنی در رانندگی یاری بگیرد، و این تازه شروع ماجراست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۲۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۹۰۰
تومان