دانلود و خرید کتاب تخم مرغ های جادویی گروه انتشارات رسانه ساز دانش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تخم مرغ های جادویی اثر گروه انتشارات رسانه ساز دانش

کتاب تخم مرغ های جادویی

معرفی کتاب تخم مرغ های جادویی

کتاب الکترونیکی تخم مرغ های جادوی را گروه انتشارات رسانه ساز دانش گردآوری و تألیف و منتشر کرده است. این کتاب با هدف آشنایی کودکان با دنیای اطراف، حیوانات اهلی، وسایل نقلیه، صورتک‌ها، موسیقی، میوه‌ها و رنگ‌آمیزی نوشته شده است.

درباره کتاب تخم مرغ‌های جادویی

کتاب تخم‌ مرغ‌های جادویی دربارهٔ حیوانات اهلی، وسایل نقلیه، موسیقی، میوه‌ها، رنگ‌آمیزی، صورتک‌ها و آشنایی با دنیای اطراف بچه‌ها است. در این کتاب برای فهم بیشتر موضوع از تصویرهای رنگی مناسب ذوق بچه‌ها استفاده شده است که می‌تواند باعث علاقهٔ بیشتر آن‌ها به مطالعهٔ این کتاب شود. کتاب حاضر در هر مورد از مثال‌های ملموس، متنوع و توضیحات روشن و قابل‌فهم استفاده کرده است؛‌ برای مثال در بخش حیوانات اهلی، پس از بیان مشخصات اسب از قبیل انواع اسب، سن و ...، نقاشی‌های زیبا و رنگی در کنار توضیحات آورده شده است. کتاب حاضر در‌بارهٔ پوشش بدن حیوانات، محل زندگی آنان، نحوهٔ تغذیه، شیوهٔ زادوولد حیوانات و فراورده‌های حیواناتی مثل گاو با بیانی ساده شرحی اجمالی توضیح داده است.

خواندن کتاب تخم مرغ‌های جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان گروه سنی «الف» و «ب» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تخم مرغ‌های جادویی

« اسب‌ها حیوانات زیبایی هستند که از آنها برای سواری و حمل بار استفاده می‌شود. به اسب ماده مادیان گفته می‌شود. اسب‌ها تقریبا ۳۰ سال عمر می‌کنند. بعضی از پرنده‌ها با انسان زندگی می‌کنند، مثل مرغ و خروس. خروس‌ها پرهای رنگی و زیبایی دارند ولی چون وزن آنها زیاد است نمی‌توانند پرواز کنند. لاک‌پشت یک خزنده است، که یک لاک خیلی سخت و محکم روی پشتش دارد که در آن زندگی می‌کند. بعضی از لاک‌پشت‌ها می‌توانند هم در آب و هم در خشکی زندگی کنند. گاوها از چهارپایان اهلی هستند که برای ما بسیار مفیدند. ما از شیر و گوشت و پوست آنها استفاده می‌کنیم. همچنین بعضی وقت‌ها از گاوهای نر برای کار در مزرعه‌ها استفاده می‌کنیم. پوشش بدن گربه‌ها از مو است و خال‌ها و یا راه‌های رنگی روی بدنشان دارند. گربه‌ها خیلی بازیگوشند و غذایشان گوشت است. اردک در آب زندگی می‌کند و تخمگذار است. پرهای اردک چربی زیادی دارد و وقتی در آب شنا می‌کنند خیس نمی‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان