دانلود و خرید کتاب آموزش بدیع امیرحسین جلیلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب آموزش بدیع

کتاب آموزش بدیع

انتشارات:سنجاق
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آموزش بدیع

کتاب آموزش بدیع نوشتهٔ امیرحسین جلیلیان و حسن شامرادی و نگین سهرابی است. نشر سنجاق این کتاب را به‌صورت الکترونیک منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش بدیع

کتاب آموزش بدیع حاوی آرایه‌های ادبی علم بدیع است؛ این کتاب متناسب با نیاز دانشگاه فرهنگیان و بر اساس کتاب‌های درسی و کتب معتبر علم بدیع ویژهٔ دانشجویان آموزش زبان و ادبیات فارسی تألیف شده است. در بخش پایانی نیز دو تکلیف تحت عنوان تکالیف یادگیری و عملکری جهت نهادینه کردن فرایند آموزش و خودسنجی فراگیران قرار داده شده‌است. از این جهت این کتاب برای مدرسان و استادان زبان و ادبیات فارسی؛ دانشجو معلمان و همچنین علاقه‌مندان این حوزه مناسب است.

درباره نشر سنجاق

نشر سنجاق زیرمجموعهٔ «طاقچه» برای ناشر- مؤلفان است. نشر سنجاق از صفر تا صد انتشار کتاب کنار مؤلفان و مترجمان است و آن‌ها را با ارائهٔ باکیفیت تمام خدمات لازم، پشتیبانی و همراهی می‌کند. این نشر سفارش انتشار کتاب و اثر در هر حوزه‌ای (داستان و رمان، کتاب‌های علمی، کتاب شعر، تبدیل پایان‌نامه به کتاب و…) را می‌پذیرد. کتاب‌ها با این انتشارات، منتشر می‌شوند، می‌توانند به‌دست میلیون‌ها مخاطب برسند و نویسنده می‌تواند با فروش کتابش درآمدی ماهانه کسب کند. این انتشارات برای افرادی است که می‌خواهند کتاب جدیدی منتشر کنند و برای افرادی است که پیش از این، کتابی منتشر کرده‌اند و اکنون می‌خواهند نسخهٔ الکترونیکی آن را منتشر کنند.

خواندن کتاب آموزش بدیع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب علوم ادبی پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

حجم

۶۶۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۱ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰
۵۰%
تومان