دانلود و خرید کتاب جنگ نرم در مطبوعات حامد گومه ای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب جنگ نرم در مطبوعات

کتاب جنگ نرم در مطبوعات نوشتهٔ حامد گومه ای و سیدداوود ابراهیمیان سنگچالی و محمدرضا کاظمی است. انتشارات نظری این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب مطبوعات و کارکرد آن در ایران.

درباره کتاب جنگ نرم در مطبوعات

کتاب جنگ نرم در مطبوعات که در سال ۱۴۰۲ منتشر شده، به پدیدهٔ مطبوعات در ایران ارتباط دارد. این کتاب هفت فصل دارد. سه نویسندهٔ این اثر به مفهوم امنیت اجتماعی از نگاه مطبوعات، مطبوعات و قدرت نرم آن، سانسور خبری، آزادی مطبوعات، استراتژی تهدیدات نرم برای مقابلهٔ فرهنگی و اجتماعی در ایران و جنگ نرم در مطبوعات پرداخته و نگاهی گذرا به تاریخچهٔ قانون مطبوعات در ایران و غرب انداخته‌اند. حامد گومه ای و سیدداوود ابراهیمیان سنگچالی و محمدرضا کاظمی مفاهیم کلیدی مربوط به موضوع این کتاب را برشمرده و از نقش و کارکرد مطبوعات سخن گفته‌اند. اما جنگ نرم (Soft power) یعنی چه؟ گفته شده است که جنگ نرم به هر گونه اقدام روانی و تبلیغاتی گفته می‌شود که هدف آن، جامعه یا گروه است و عمدهٔ تفاوتش با جنگ سخت (نظامی)، عدم درگیری و استفاده از سلاح‌های نظامی است.

خواندن کتاب جنگ نرم در مطبوعات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد مطبوعات ایران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جنگ نرم در مطبوعات

«در تحصیل دلائل، اسرار حرفه‌ای که ضامن اعتماد افراد است و معمولاً بین پزشک و بیمار و یا وکیل و موکل و از این قبیل مشاغل وجود دارد، باید محفوظ بماند و مورد احترام قرار گیرد. مطبوعات نیز در حفظ اسرار نقش مهمی دارند. مدیران مسؤول آن را نباید ملزم به ادای شهادت و افشاء اطلاعات و اخبار مربوط به مقاله‌های نویسندگان نمود. به علاوه از انتشار اخبار دادگستری راجع به محاکمات قبل از صدور حکم باید خودداری شود. به لحاظ اینکه آثار زیان‌بخش انتشار مطالب مربوط به جلسه دادرسی در مطبوعات احتمالی و غیرقابل جبران است، حداقل در کشورهایی که این آزادی به مطبوعات داده شده باید محدودیت یا ممنوعیتها در انتشار بعضی مطالب توسط مطبوعات یا به طور کلی رسانه‌های گروهی کنترل و لااقل تعیین گردد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۱۰۰۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان