دانلود و خرید کتاب تحقیق علمی در حوزه سیستم های اطلاعاتی جان ریکر ترجمه محمد قلی پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحقیق علمی در حوزه سیستم های اطلاعاتی اثر جان ریکر

کتاب تحقیق علمی در حوزه سیستم های اطلاعاتی

نویسنده:جان ریکر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تحقیق علمی در حوزه سیستم های اطلاعاتی

کتاب تحقیق علمی در حوزه سیستم های اطلاعاتی نوشتهٔ جان ریکر و ترجمهٔ محمد قلی پور است و انتشارات شمس دانش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تحقیق علمی در حوزه سیستم های اطلاعاتی

کتاب تحقیق علمی در حوزه سیستم های اطلاعاتی به‌منظور آشناسازی دانشجویان محقق سطح دکترا و یا مقاطع تحصیلی بالاتر، با فرآیند تحقیق علمی در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی و همچنین فناوری اطلاعات، مدیریت فرآیند کسب‌وکار و سایر رشته‌های علمی مربوطه، طراحی شده است.

سیستم‌های اطلاعاتی یک حوزه تحقیقاتی است که تمرکز آن بر تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات توسط اشخاص و سازمان‌ها بوده و یک عنصر اساسی در درک فعالیت‌های فعلی و آینده فردی و اجتماعی، کسب‌وکار و مدیریت است.

کتاب تحقیق علمی در حوزه سیستم های اطلاعاتی بر اساس تجربه نویسنده در زمینه تحقیق سیستم‌های اطلاعاتی، آموزش در سطح پژوهشی و هدایت دانشجویان کارشناسی ارشد در دانشگاه فناوری کواینلند که موسسه‌ای پیشتاز در حوزه تحقیقات سیستم‌های اطلاعاتی در استرالیا محسوب می‌شود، نوشته شده است.

این کتاب به‌منظور آشناکردن دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا و یا مقاطع تحصیلی بالاتر، با فرآیند تحقیق علمی در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی و همچنین فناوری اطلاعات، مدیریت کسب‌وکار و سایر رشته‌های علمی مرتبط، طراحی شده است.

کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده است که جامع و فراگیر بوده و درعین‌حال مختصر و موجز باشد. این کتاب ابزاری برای راهنمایی دانشجویان مبتدی دکترا در انجام کار تحقیقاتی‌شان است و مقدمه‌ای آسان و کامل است که می‌تواند به آن‌ها در توسعه پاسخ‌ها و استراتژی‌هایشان در مسیر مطالعاتی‌شان کمک کند.

خواندن کتاب تحقیق علمی در حوزه سیستم های اطلاعاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزه سیستم های اطلاعاتی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۹۵ صفحه

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان