دانلود و خرید کتاب بازگشت امی انریکه باریوس ترجمه نازیلا پورجلیل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازگشت امی اثر انریکه باریوس

کتاب بازگشت امی

معرفی کتاب بازگشت امی

کتاب «بازگشت امی»نوشتۀ انریکه باریوس و ترجمۀ نازیلا پورجلیل است و شرکت رسانه ساز دانش آن را منتشر کرده است. بازگشت امی دومین جلد مجموعۀ داستانی جذاب دربارۀ دوستی یک موجود غیرزمینی با پسری ۱۰ساله است.

درباره کتاب بازگشت امی

جلد دوم با مقدمه‌ای از جیم که در جلد اول برای اولین‌بار با موجود کهکشانی ملاقات کرده بود شروع می‌شود. او می‌گوید که بعد از آن ملاقات جلد اول کتاب یعنی «امی، کودک کهکشانی» را با کمک ویکتور پسرخاله‌اش نوشته است که بسیار طرف‌دار پیدا کرده اما کسی حتی وکتور باور نمی‌کند که او واقعاً امی را دیده و این فقط یک داستان تخیلی ساختۀ ذهن جیم نیست و او می‌خواهد این را ثابت کند.

 کتاب بازگشت امی جلد دوم یک مجموعۀ ۳ جلدی است. جلد اول «امی، کودک کهکشانی» و جلد سوم «امی؛ تمدن‌های درونی» نام دارند. این ۳ جلد داستان دوستی یک موجود غیرزمینی با پسری ۱۰ساله را روایت می‌کند که اطلاعات زیادی دربارۀ کهکشان و رمزورازهایش می‌دهد و از طریق این داستان‌ها به موضوعاتی مانند عشق و نیکی، اعتقاد به خداوند به‌عنوان منبع هستی و گیاهخواری اشاره می‌کند. ازآنجایی‌که امروزه جهان در معرض خطر است و با مشکلان فراوانی مثل بحران‌های محیط‌زیستی، انرژی، فقر، بی‌عدالتی و جنگ روبه‌رو شده است، چنین کتاب‌هایی برای پاسخ به بسیاری از سؤالات اهمیت گسترش عشق و خوبی در جهان مفید و اثربخش است.

انریکه باریوس، نویسندۀ اهل آمریکای لاتین که در اسپانیا زندگی می‌کند در مقدمۀ مجموعۀ ۳ جلدی‌اش می‌گوید: «بزرگسال یا رشدیافته کسی است که دلیلی براي حسرت خوردن در زندگی ندارد و اینکه آدم‌بزرگ‌هایی هستند که ۱۵ سال دارند و کودکانی که ۱۰۰ سال دارند.» او همچنین دربارۀ قصه‌ای که نوشته است می‌گوید: آدم‌بزرگ‌ها از این چیزها نفعی نمی‌برند، چون باورداشتن به ترس و وحشت را، حتی وقتی هم که دروغ محض هستند، به معجزه و شگفتی، حتی اگر درست هم باشند، ترجیح می‌دهند.»

فهرست مطالب کتاب بازگشت امی عبارت است از: پیشگفتار: خاطرات امی، فصل اول: تردید، فصل دوم: روی صخره‌ها، فصل سوم: ملاقات، فصل چهارم: رقص کیهانی، فصل پنجم: نقص اصلی، فصل ششم: مأموریت، فصل هفتم: فرمانده، فصل هشتم: حفره، فصل نهم: سفر به کیا، فصل دهم: معلم خورشیدی، فصل یازدهم: کراتو و تری، فصل دوازدهم: به امید دیدار کیا، فصل سیزدهم: کالیبور، فصل چهاردهم: طومار و دو امکان، فصل پانزدهم: عروسک کهکشانی، فصل شانزدهم: والدین امی، فصل هفدهم: سرپیچی، فصل هجدهم: سلاح گران‌قیمت و نتیجه‌گیری.

خواندن کتاب بازگشت امی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان امروز و دیروز پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازگشت امی

«آن شب، نگران، تو کتاب دنبال اشاره و علامت گشتم. براي اولین‌بار با تمرکز زیاد کتاب خواندم و فکر کردم، داشتم به آخرهاي کتاب می‌رسیدم که متوجه یک مدرك انکارناپذیر شدم: قلب بال‌دار روي صخره حک شده بود! آره! خودش بود! اَمی یک سرهمی سفید پوشیده بود. در وسط قلبش، یک علامت داشت؛ یک قلب نقره‌ای با بال که یک دایره دور آن بود. بعدها توضیح داد که آن نشانهٔ اتحاد بشریت در عشق است. بعد از رفتنش، اون علامت روي صخره ظاهر شد جایی که آن پسر فضایی را ملاقات کردم. انگار با ذوب کردن فلز روي صخره این علامت ساخته شده بود. یادم اومد که دفعات زیادي اون رو دیدم... یا ممکن بود بخشی از رؤیام باشه؟ خیلی احساس آرامش نکردم چون یاد یکی از عمه‌هام افتادم که ادعا می‌کرد خواب خیلی طولانی پر از جزئیات ریز می بینه که استدلال‌های خیلی خوبی هم از آنها می‌کنه. اون گفت که مثل سریال‌های دنباله‌دار، رؤیاهاش در شب‌های بعد درست از همان جایی ادامه پیدا می‌کنه که از خواب بیدار می‌شه.»

نظرات کاربران

فاطمه قنبری
۱۴۰۲/۱۲/۲۳

💫💫💫💫💫

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان