دانلود و خرید کتاب بدبوترین روز در باغ وحش آلن راسبریجر ترجمه فرمهر منجزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بدبوترین روز در باغ وحش اثر آلن راسبریجر

کتاب بدبوترین روز در باغ وحش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بدبوترین روز در باغ وحش

کتاب بدبوترین روز در باغ وحش نوشتۀ آلن راسبریجر با ترجمۀ فرمهر منجزی و ویرایش محدثه گودرزنیا در انتشارات میچکا به چاپ رسیده است. این کتاب در دسته‌بندی داستان‌های کودک قرار دارد و مناسب برای ردۀ سنی ۸ تا ۱۰ سال است. دقیقاً وسط گرم‌ترین روز سال، لوله‌های فاضلاب بیرون باغ وحش میلتون میدو ترکیدند. یک اتوبوس روی لوله‌ها افتاده است و چاره‌ای جز بستن لوله‌ها نیست. حالا باغ وحش جایی برای دفع فضولات حیوانات ندارد و مسئولان باغ وحش برای بازگرداندن نظم باید تصمیم‌های جدیدی بگیرند.

درباره کتاب بدبوترین روز در باغ وحش

داستان بدبوترین روز در باغ وحش در جایی به نام باغ وحش میلتون میدو می‌گذرد. همه‌چیز از افتادن یک اتوبوس روی لوله‌های فاضلاب شروع می‌شود. اتوبوس درست افتاده است روی لوله‌های فاضلاب. مشکل بزرگ داستان هم از همین‌جا شروع می‌شود. حالا نه کسی می‌تواند به دستشویی برود و نه جایی هست که مدفوع حیوان‌ها در آن تخلیه شود. آقای پیکلز، مدیر باغ‌وحش میلتون میدو باید تصمیم بگیرد با این همه مدفوع حیوان چه کند. او برای کارمندان این امکان را می‌گذارد که از دستشویی عمومی شهر استفاده کنند؛ اما حیوانات چه می‌شوند؟ با مدفوع شامپانزه‌ها چه باید بکنند؟ با کوهی از تاپاله‌ که سوسمارها درست کردند چه کنند؟

البته کتاب بدبوترین روز در باغ وحش فقط دربارۀ مشکلات نیست، بلکه همین موضوع اتفاق‌های بامزه‌ای هم به وجود می‌آورد که به طنز ماجرا کمک می‌کند؛ مثلاً خانمی که مسئول سوسمارها است تاپاله‌های آن‌ها را توی کیسه‌ای می‌گذارد تا بعد به‌عنوان کود استفاده شود. یادداشتی هم در این مورد می‌نویسد؛ اما چون خطش بد است شوهرش برداشت دیگری می‌کند و تاپاله‌ها را جای کوفته‌قلقلی که با کلم درست‌ شده اشتباه می‌گیرد! چند اتفاقات دیگر هم می‌افتد که همه مربوط به همان برهم‌خوردن نظم است.

حالا وقتی موقعیتی پیش آمده که نظم اولیه را مختل کرده است چه باید کرد؟ در باغ وحشی که گند و کثافت همه جا را گرفته است و باعث اتفاق‌های ریز و درشت شده تصمیم درست چیست؟ داستان بدبوترین روز در باغ وحش نشان می‌دهد که در چنین موقعیت‌هایی قبل از هر چیز باید دانست، بهترین چاره، همکاری جمعی است تا وضعیت را به حالت سابق برگرداند یا اینکه نظم جدیدی برقرار کرد.

خواندن کتاب بدبوترین روز در باغ وحش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران داستان‌های کودک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان