دانلود و خرید کتاب از صفر به یک پیتر تیل ترجمه بهاره فغانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از صفر به یک اثر پیتر تیل

کتاب از صفر به یک

نویسنده:پیتر تیل
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از صفر به یک

کتاب از صفر به یک نوشتۀ پیتر ثیل با ترجمۀ بهاره فغانی در انتشارات سروش دانش به چاپ رسیده است. اگر بذر کسب‌وکاری را در ذهن خود دارید و به‌دنبال خلق چیزهای نو هستید، این کتاب برای شما مناسب است. از صفر به یک دربارۀ استارت‌آپ‌ها و چگونگی ساخت آینده‌ای متفاوت است.

درباره کتاب از صفر به یک

موضوع اصلی کتاب از صفر به یک این است: کسانی موفق هستند که نوآوری داشته باشند و چیزهای جدید بیافرینند. تقلید از بزرگان نشان می‌دهد که هیچ یاد نگرفته‌اید. کتاب از صفر به یک حاوی نکاتی است که به خواننده می‌آموزند چگونه شرکت‌هایی بسازند که نوآوری داشته باشند و چیزهای جدید خلق کنند. از صفر به یک دربردارندۀ تمام تجربه‌هایی است که پیتر ثیل به‌عنوان بنیان‌گذار استارت‌آپ‌های مختلف داشته است.

پیتر ثیل در کتاب از صفر به یک، دربارۀ شرکت‌هایی حرف می‌زند که می‌توانند از صفر، یک بسازند. در اصل او از خلاقیت صحبت می‌کند؛ زیرا همۀ انسان‌ها به‌دنبال شغلی می‌گردند که برای آن‌ها ثروت به ارمغان بیاورد؛ اما همه در پی خلق چیزی تازه نیستند. پیتر ثیل اما  معتقد است که برای موفقیت و ساختن آینده‌ای درخشان و متفاوت با زمان حال لازم است که طور دیگری فکر کنیم، ایده‌های خلاقانه داشته باشیم و به‌دنبال ساختن‌های جدید باشیم. این دنیا به مقلد نیازی ندارد بلکه به کسانی احتیاج دارد که غیرعادی فکر می‌کنند، ایده‌های متفاوت دارند و برای عملی کردن ایده‌هایشان دست از تلاش برنمی‌دارند.

بر همین مبنا، تمرکز این کتاب بر استارت‌آپ‌ها است. پیتر ثیل، نویسندۀ کتاب، کارآفرین موفقی است. او مدیرعامل سابق و بیان‌گذار paypal، سرمایه‌گذار استارت‌آپ‌هایی نظیر فیسبوک، اسپیس ایکس و لینکدین بوده است. او طبق تجربۀ خودش، توضیح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. کتاب از صفر به یک همچنین نکاتی دربارۀ شرکت‌های نوپا و نقش آن‌ها در ساخت آینده بیان می‌کند که به مدیران و کارآفرینان کمک می‌کند تا متفاوت فکر و اقدام کنند. ماهیت رقابت، تولید محصول، سرمایه‌گذاری و اهمیت داشتن تیم خوب از دیگر موضوع‌هایی است که در کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

کتاب از صفر به یک بین کارآفرینان و فعالان حوزۀ استارت‌آپ‌ بسیار محبوب است و از زمان انتشار همواره در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزۀ نوآوری، کارآفرینی و استارت‌آپی بوده است. این کتاب اغلب در دستۀ «کتاب‌هایی که حتما باید مطالعه کرد» قرار می‌گیرد، چنان‌که کارآفرینان مطرح جهانی چون مارک زاکربرگ، خالق و مدیرعامل فیسبوک و ایلان ماسک، خالق و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس توصیه به خواندن این کتاب کرده‌اند.

خواندن کتاب از صفر به یک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به مدیران کسب‌وکار، فعالان حوزۀ استارت‌آپ و همۀ کسانی که به‌دنبال حضور در دنیای پررقابت کار هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۸ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان