دانلود و خرید کتاب نوروفیدبک راحله حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نوروفیدبک اثر راحله حیدری

کتاب نوروفیدبک

معرفی کتاب نوروفیدبک

کتاب «نوروفیدبک» نوشتۀ راحله حیدری و نینا قدمگاهی ثانی است و انتشارات ترنجستان آن را منتشر کرده است. این کتاب خوانندگان را با نوروفیدبک آشنا می‌کند و راهنمایی برای مراجعان، والدین و مراقبت‌کنندگان است.

درباره کتاب نوروفیدبک

عملکرد مغز اکثر افراد طبیعی است؛ ولی ممکن است در مغز تمام افراد مواردی از عدم تعادل به وجود بیاید که زندگی را تحت‌تأثیر قرار دهد. اگر افراد به ذهن‌ آگاهی نیاز دارند؛ ولی نمی‌توانند به آن برسند، موقع درس‌خواندن، فقط ساعتی ذهنشان متمرکز است، اگر دچار مشکل فراموشی، تحرک زیاد،‌اضطراب و یا افسردگی هستند،‌می‌توانند با آموزش و یادگیری به مغز این مشکلات را از خود دور کنند.

افراد می‌توانند یاد بگیرند چگونه به مغزشان استراحت و آموزش دهند، تا مدیریت و ذهن‌ آگاهی را در پیش بگیرند. نوروفیدبک آموزش مستقیم عملکرد مغز است. مغز با کمک دستگاه نورو یاد می‌گیرد که عملکرد کارآمدتر و بهتری داشته باشد. این روش درمانی مغز را تشویق می‌کند تا الگوهای فعالیت سالم‌تری ایجاد کنند. درواقع این روش مشکل افراد را از ریشه حل می‌کند.

کتاب نوروفیدبک ماحصل بررسی و مطالعۀ چندین کتاب معتبر، پژوهش و نمونه‌های واقعی است. راحله حیدری و نینا قدمگاهی ثانی تلاش کرده‌اند در هر فصل به پرسش‌ها و ابهامات شروع درمان، بعد از درمان و اتمام آن پاسخ دهند. درواقع این کتاب خوانندگان را با نوروفیدبک آشنا می‌کند تا با آگاهی آن را انتخاب کنند. خوانندگان همچنین از طریق این کتاب با درمان‌های مغز محور آشنایی پیدا می‌کنند.

 فهرست مطالب کتاب نوروفیدبک عبارت است از: «مقدمه»، «فصل اول: نوروفیدبک چیست؟»، «فصل دوم: نقشۀ مغزی چیست؟»، «فصل سوم: نوروفیدبک به حل چه مشکلاتی کمک می‌کند؟»، «فصل چهارم: توصیه‌های عمومی برای والدین، مراجعان و مراقبت‌کنندگان» و «منابع».

خواندن کتاب نوروفیدبک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان روان‌شناسی و علاقه‌مندان به روش درمانی نوروفیدبک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نوروفیدبک

«نوروفیدبک چیزی نیست به جز یک ابراز قدرتمند برای تمرین‌دادن مغز، چرا که ماهیت نوروفیدبک، ساختن یا قوی کردن الگوهای کلیدی مغز است که درنتیجه به ارتقا زمان‌بندی بخش قشایی و بهبود توانایی‌های ارتباطی می‌شود. زمان‌بندی بهتر، توانایی بخش‌های مختلف مغز را برای انجام مؤثرتر وظایفشان بیشتر می‌کند، حتی اگر به بیماری خاصی مبتلا نیستید. یک مغز قوی‌تر و کارآمدتر به شما در مواجهه با مشکلات روزانه کمک می‌کند. در اینجا یک لیست از موقعیت‌هایی که با استفاده از نوروفیدبک دستخوش تغییرات مثبت می‌شوند را مشاهده می‌کنید: وظایف مربوط به مدرسه و کار و انجام حرکات ورزشی،‌توانایی در نظم بخشیدن، خود بیانگری، کیفیت و سرعت تصمیم‌گیری، توانایی مهار استرس»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۷۶ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان