دانلود و خرید کتاب شوکران استرس جنیفر اسمیت ترجمه معصومه بابازاده جودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شوکران استرس اثر جنیفر اسمیت

کتاب شوکران استرس

معرفی کتاب شوکران استرس

کتاب شوکران استرس؛ کسب آرامش در ۱۵ دقیقه نوشتهٔ جنیفر اسمیت و ترجمهٔ معصومه بابازاده جودی است و نشر برگ و باد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شوکران استرس

استرس از راه‌های فراوانی بر همهٔ ما تاثیر می‌گذارد و زمانی سراغمان می‌آید که انتظارش را نداریم. اغلب، آنقدر به استرس عادت می‌کنیم که حتی متوجه نمی‌شویم چقدر می‌تواند مضر باشد تا اینکه به تدریج تاثیرات آن را احساس می‌کنیم. در حالی که طبیعی است گاهی در زندگی روزمره استرس را تجربه کنیم، اما وقتی مدت زمانی طولانی متحمل استرس شویم، کم‌کم عوارض آن نه‌تنها روی سلامت روانی بلکه سلامت جسمی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

البته زمان‌هایی وجود دارد که استرس می‌تواند مفید باشد. مثلاً می‌تواند کمکتان کند مهارتی جدید بیاموزید یا کارهایتان را سر وقت انجام دهید. اما تحمل استرس برای طولانی‌مدت خوب نیست و باید کنترل شود.

خبر خوب این است که کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید تا کمکتان کند کنترل استرسی که در زندگی روزمره با آن مواجه هستید را به دست بگیرید و فرقی نمی‌کند این استرس از کجا ناشی شود. کتاب شوکران استرس قصد دارد کارهایی را که می‌توانید برای کاهش استرس روزمره انجام دهید با جزئیات کامل شرح دهد.

قرار است یاد بگیرید چگونه استرس را در زندگی‌تان مدیریت کنید تا دیگر تحت کنترل آن نباشید بلکه شما آن را کنترل کنید. در نهایت قادر خواهید بود یک زندگی شاد که همیشه رویای آن را داشته‌اید به دست آورید. 

با استفاده از راهکارهایی که در این کتاب یاد خواهید گرفت، قادر خواهید بود میزان استرسی که در زندگی روزمره با آن سروکار دارید را کاهش بدهید. وقتی یاد بگیرید موضوعات بزرگ زندگی را که موجب استرس مداوم شما می‌شوند مدیریت کنید، متوجه خواهید شد برای مدیریت عوامل کوچک استرس که هرازگاهی رخ می‌نماید نیز مجهزتر هستید.

استرس با علائم زیادی همراه است، از جمله تنش، تحریک‌پذیری، خشم، کابوس، غم یا افسردگی، گریه، ازدست‌دادن اشتها، سردرد، مشکل تمرکز و حتی اشکال در تصمیم‌گیری.

مشکل این است که بسیاری از این علائم در واقع به خاطر تاثیراتی که دارند موجب استرس بیشتر در زندگی می‌شوند. 

برای اینکه این دور باطل را متوقف کنید، باید همین حالا کنترل زندگی خود را به دست بگیرید. نباید این موضوع مهم را بیش از این به تعویق بیندازید و همراه با خواندن این کتاب، اجرای راهکارها را در زندگی‌تان شروع کنید. اطلاعاتی را که در این کتاب به دست خواهید آورد، به راحتی می‌توان در ۱۰ کتاب مختلف به طور مجزا توضیح داد و این یعنی نباید احساس کنید حتماً تمام این تغییرات باید یک باره ایجاد شود. هر فصل را مرحله به مرحله پیش بروید و از همین امروز شروع به کاهش استرس زندگی‌تان کنید.

خواندن کتاب شوکران استرس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر استرس و اضطراب زیادی را تجربه می‌کنید، این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب شوکران استرس

«استرس پدیده‌ای‌ست که می‌تواند از یک مشکل یا مشکلات ساده و جزئی و یا بسیار پیچیده ناشی شود. ما به خوبی می‌دانیم که در اثر بروز استرس و تنش تغییرات قابل ملاحظه‌ای در رفتار و سبک زندگی ایجاد می‌شود.

به همین دلیل، شناخت و آگاهی از منشأ استرسی که در شما به وجود آمده، بسیار مهم و حیاتی است.

عوامل متعددی در به وجود آمدن استرس و تنش در افراد وجود دارند. بروز استرس می‌تواند از عوامل ساده‌ای مانند: عدم تفکر درست فرزندان، یا رفتار نامناسب همسر و ... باشد تا عوامل پیچیده و ناگواری مانند: بحران‌ها و اتفاقات شدید.

ما اگر واقعاً یک نگاه دقیق به عواملی که موجب استرس می‌شوند، داشته باشیم، خواهیم دانست که در حقیقت، این تغییر کنش و واکنش ماست که موجب بروز استرس و تنش در ما می‌شوند، نه خود آن عامل به وجود آورنده.

اجازه دهید نگاه عمیق‌تر به این مسأله داشته باشیم. استرس می‌تواند از عوامل و یا منابع متفاوتی ناشی شود. عواملی مانند: محیط، اجتماع، عوامل فیزیولوژیکی، سازمانی روانشناختی، و یا می‌تواند توسط رویدادهای مهمی نظیر: از دست دادن عشق یا فردی که مورد علاقه اوست، و یا حتی بیکار شدن و از دست دادن شغل، به وجود آید.

اجازه دهید نسبت به هر یک از این عوامل نگاه دقیق‌تری داشته باشیم. طوری که هر کدام از آن‌ها را همان‌طوری که هستند، بشناسیم. همچنین به بررسی عمیق‌تر این کتاب در حوزه‌هایی که نیاز به تمرکز بیشتری دارد، بپردازیم.»

حفظ جزء سی قرآن کریم (نسل سوم)
سید یحیی موسوی
نظامی
محسن فرجی
رویای ماه و دو نمایشنامه دیگر
مریم کاظمی
مدیریت و پایداری شهری
سعید اسلام دوست کلید بری
نفی خشونت علیه زنان و مردان در خانواده از منظر فقه شیعه و اسناد بین‌الملل
زهرا ساور سفلی
بازتاب آموزه مهدویت در گذر تاریخ اسلام
محمدرضا جعفری
زوج ها در فرایند درمان
جرالد آر. ویکس
آیات الاحکام (۲)
عابدین مومنی
روش تحقیق کاربردی (عملی)
جان اف گالتنی
آسیب‌های اجتماعی فضای مجازی
علی‌محمد رجبی
ماجراهای نایب حسین کاشی
علی رحمانی (تیرداد)
هلیکوپتر چطوری پرواز می‌کند؟
چیان یی لین
قانون شوراهای حل اختلاف مصوب ۱۳۹۴
شهلا رضایی
مجموع آزمون های وکالت و قضاوت
مریم اکبری
خاطرات خون آشام (جلد ششم: اشباح سایه)
ال. جی. اسمیت
ادبیات نمایشی و ناشنوایان
حمید قاسم زادگان جهرمی
حقوق کار
محمدمصطفی محقی
مسائل جاری مدیریت (کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی)
زین العابدین رحمانی
اثر مرکب
دارن هاردی
از پوست خود چه می دانید
فریبا جعفری نمینی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۱۰۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان