دانلود و خرید کتاب اثر سایه دیپاک چوپرا ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اثر سایه

کتاب «اثر سایه» نوشتۀ دیپاک چوپرا، دبی فورد و مارین ویلیامسون و ترجمۀ فرزام حبیبی اصفهانی است و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است. کتاب اثر سایه به بحث دربارۀ یکی از مهم‌ترین مباحث مرتبط با ناخودآگاه انسان یعنی سایه می‌پردازد. 

درباره کتاب اثر سایه

سایه یکی از مفاهیم روان‌شناسی است که کتاب اثر سایه به آن می‌پردازد و انسان را با سایۀ درون روبه‌رو می‌کند. شاید این رویارویی بسیار سخت و مشکل باشد اما در نهایت انسان را به هدفش که همان رسیدن به کمال است می‌رساند.

دیپاك چوپرا، دبی فورد و مارین ویلیامسون در کتاب اثر سایه دانش خود را دربارۀ یکی از حیاتی‌ترین و مهم‌ترین مباحث و موانع رسیدن به احساس خوشبختی یعنی مفهوم سایه به اشتراک می‌گذارند. هرکدام از آن‌ها با رویکرد ویژه آن بخش‌هایی از انسان‌ را آشکار می‌کنند که همواره زندگی‌اش‌ را هدایت می‌کند اما آن را انکار می‌کند و نتیجه‌اش سفری عمیق و عملی به‌سوی کمال خواهد بود؛ افراد به این درک دست پیدا می‌کنند که چگونه با خودشان، دیگران و جهان به صلح برسند، آن بخش‌هایی از انسان را که قدرت تغییردادن زندگی را دارند، پیدا و آشکار کنند و همچنین می‌فهمند چگونه شجاعت پیدا کنند تا آنچه آن‌ها را به عقب می‌راند رها کرده و همان کسی شوند که قرار بوده باشند و همان‌طور زندگی کنند که قصد داشتند.

کتاب اثر سایه ۳ بخش دارد؛ بخش اول سایه است، بخش دوم: سازش با خود، دیگران و جهان و بخش سوم: فقط نور می‌تواند سایه را بیرون کند. نویسندگان کتاب اثر سایه در بخش اول تلاش کرده‌اند تا سایه،‌این بخش تاریک و پنهان درون هر انسان را که نیروی عظیمی دارد توضیح دهند، در بخش دوم نشان می‌دهند که چگونه می‌توان نیروی پنهان سایه را در طول زندگی روزمره ضعیف کرد و در بخش سوم آینده‌ای را پیش روی خوانندگان می‌گشایند که در آن سایه نه‌تنها برای یک فرد بلکه برای تمام افراد از بین رفته است.

 خواندن کتاب اثر سایه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و کسانی که می خواهند با مفهوم سایه آشنا شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اثر سایه

«اولین گام برای شکست سایه، رهاکردن تمام مفاهیم مربوط به شکست‌دادن آن است. سایۀ تاریک نفس بشر، در جنگ، مبارزات و تضادها رشد می‌کند. به‌محض اینکه حرف از «پیروزی» به میان می‌آورید، باخته‌اید؛ شما به درون جنگ خیر و شر کشیده شده‌اید. وقتی این اتفاق بیفتد هیچ‌چیز نمی‌تواند این دوگانگی را به پایان برساند. خوبی آن‌قدر نیرو ندارد که دشمنش را یک‌بار و براي همیشه شکست دهد. می‌دانم که باورکردنش سخت است. در زندگی گذشتۀ هریک از ما چیزهایی است که باعث سرشکستگی و شرمندگی می‌شود، همچنان که نکاتی در زندگی امروزۀ ما وجود دارند که با آنها در جنگیم. دورتادور ما پر از خشونت‌های ناگفتنی است. جنایت و جنگ اجتماع بشری را پرکرده و نوع بشر نومیدانه آرزوی پیروزی حق بر باطل و روشنایی بر تاریکی را دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان