دانلود و خرید کتاب من عصبانی هستم انتشارات دی کی ترجمه شروین جوانبخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب من عصبانی هستم

کتاب «من عصبانی هستم» اثری از انتشارات دی کی با ترجمهٔ شروین جوانبخت و برگردان شعری مریم اسلامی است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب من عصبانی هستم

کودکان معمولاً معنای احساسات را نمی‌دانند بنابراین امکان دارد کمی برایشان سخت باشد که بفهمند چه احساسی دارند. انتشارات پرتقال مجموعه‌ای را با عنوان «اولین احساسات من» منتشر کرده است که در دستۀ کتاب‌های تربیتی، روان‌شناسی، کنترل احساسات و پرورش مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی قرار می‌گیرد. این مجموعۀ ۹ جلدی تلاش کرده است تا راهکاری در اختیار بزرگ‌ترها؛ والدین، معلمان و مشاوران قرار دهد تا به کودکان یاد دهند چطور احساساتشان را تشخیص بدهند و در مرحلۀ بعدی بتوانند آن را مدیریت کنند. این کتاب‌ها احساسات مختلف را به کودکان معرفی می‌کنند و برای آن‌ها توضیح می‌دهند که چرا چنین احساساتی دارند و ممکن است خودشان و یا دیگران موقع بروز آن احساس چه رفتاری از خود نشان دهند.

همان‌طور که می‌دانیم قالب شعر برای کودکان و خردسالان بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و آن‌ها می‌توانند از طریق شعر بسیاری از مسائل را درک کنند و یاد بگیرند. این مجموعه کتاب‌ها را هم نخست شروین جوانبخت به فارسی ترجمه کرده است و مریم اسلامی آن‌ها را به‌صورت شعر برگردانده است. این کتاب تصاویر بسیار جذاب، بامزه و رنگی دارد که توجه کودکان را به خود جلب کرده است.

کتاب من عصبانی هستم را یک شعلۀ آتش روایت می‌کند که نماد عصبانیت است و قرار است به بچه‌ها کمک کند تا این احساس را بشناسند و یاد بگیرند عصبانیت چه نوع احساسی است و چه‌کارها یا چه چیزهایی باعث می‌شود که عصبانی بشوند. کتاب از یک شعلۀ آتش قرمز و بادکنک در حال انفجار استفاده می‌کند تا نشان دهد که عصبانی بودن چه شکلی است. کتاب همچنین به زبان بسیار ساده توضیح می‌دهد که موقع عصبانیت چه اتفاقی در مغز می‌افتد و چطور روی بدن اثر می‌گذارد برای مثل نفس‌کشیدن سخت می‌شود و قلب تند می‌زند. کتاب من عصبانی هستم به کودکان کمک می‌کند تا متوجه بشوند همۀ آدم‌ها گاهی احساس خشم را تجربه می‌کنند و به آن‌ها تکنیک‌هایی یاد می‌دهد تا بتوانند خشمشان را کنترل کنند.

۹ جلد مجموعۀ اولین احساسات من عبارت است از: چه جوری من شاد باشم؟، امروز چه مهربونم، حس غرور یعنی چه؟، امروز چه حسی دارم؟، من عصبانی هستم، چرا امروز غمگینم، مامانی من می ترسم، با تنهایی چه کار کنم؟، شجاع بودن یعنی چه؟

خواندن کتاب من عصبانی هستم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه مندان به کتاب‌های آموزشی کودکان،‌ شعرهای کودکانه و کودکان ۳ تا ۵ ساله پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب من عصبانی هستم

«من عصبانی هستم

خشم اومده سراغم

توی دلم آتیشه

برین کنار که داغم

وقتی یه اتفاق که 

دوست نداریم می‌افته

ما عصبانی می‌شیم

مامانم این رو گفته»

نظرات کاربران

Maedeh Shamsi
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

به طور کلی خوب بود اما با توجه به رده سنی که برای کتاب در نظر گرفتن به نظرم جاداره روی تصویرگری بیشتر کار بشه تا بچه ها بیشتر بتونن خشم رو بشناسن. مثلا با تصویر مثال‌های بیشتری موقعیت‌هایی که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان