دانلود و خرید کتاب چه جوری من شاد باشم؟ انتشارات دی کی ترجمه شروین جوانبخت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چه جوری من شاد باشم؟

کتاب «چه جوری من شاد باشم؟» اثری از انتشارات دی کی با ترجمهٔ شروین جوانبخت و برگردان شعری مریم اسلامی است و  انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چه جوری من شاد باشم؟

کودکان معمولاً نمی‌دانند که احساسات چه معنایی دارد بنابراین امکان دارد کمی برایشان سخت باشد که بفهمند چه احساسی دارند. انتشارات پرتقال مجموعه‌ای را با عنوان «اولین احساسات من» منتشر کرده است که در دستۀ کتاب‌های تربیتی، روان‌شناسی، کنترل احساسات و پرورش مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی قرار می‌گیرد. این مجموعه ۹ جلدی تلاش کرده است تا راهکاری در اختیار بزرگ‌ترها؛ والدین، معلمان و مشاوران قرار دهد تا به کودکان یاد دهند چطور احساساتشان را تشخیص بدهند و در مرحلۀ بعدی بتوانند آن را مدیریت کنند. این کتاب‌ها احساسات مختلف را به کودکان معرفی می‌کنند و برای آن‌ها توضیح می‌دهند که چرا چنین احساساتی دارند و ممکن است خودشان و یا دیگران موقع بروز آن احساس چه رفتاری از خود نشان دهند.

همان‌طور که می‌دانیم قالب شعر برای کودکان و خردسالان بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و آن‌ها می‌توانند از طریق شعر بسیاری از مسائل را درک کنند و یاد بگیرند. این مجموعه کتاب‌ها را هم نخست شروین جوانبخت به فارسی ترجمه کرده است و مریم اسلامی آن‌ها را به‌صورت شعر برگردانده است. این مجموعه تصاویر بسیار جذاب، بامزه و رنگی دارد که توجه کودکان را به خود جلب کرده است.

کتاب چه جوری من شاد باشم؟ را یک خورشید روایت می‌کند که نماد شادی است و قرار است به بچه‌ها کمک کند تا احساس شادی را بشناسند و یاد بگیرند شادی چه نوع احساسی است و چه‌کارها یا چه چیزهایی احساس شادی را منتقل می‌کند. کودکان همچنین می‌آموزند که اگر گاهی احساس شادی ندارند، احساس خوب دوباره ه آن‌ها برمی‌گردد. کتاب چه جوری من شاد باشم؟ با زبانی بسیار ساده به بچه‌ها توضیح می‌دهد که وقتی شاد هستند چه اتفاقی در مغزشان می‌افتد و احساس شادی مثل خندیدن و لبخندزدن چه تأثیری بر بدن انسان می‌گذارد. در واقع این کتاب به سؤالات سخت پاسخ‌های ساده و مناسب می‌دهد. یکی از ویژگی‌های دیگر کتاب این است که باعث می‌شود کودکان بتوانند با بزرگ‌ترها دربارۀ احساساتشان صحبت کنند به‌خصوص اگر در مورد بروز احساساتشان مشکل دارند.

۹ جلد مجموعۀ اولین احساسات من عبارت است از: چه جوری من شاد باشم؟، امروز چه مهربونم، حس غرور یعنی چه؟، امروز چه حسی دارم؟، من عصبانی هستم، چرا امروز غمگینم، مامانی من می ترسم، با تنهایی چه کار کنم؟، شجاع بودن یعنی چه؟

خواندن کتاب چه جوری من شاد باشم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های آموزشی کودکان، شعرهای کودکانه و کودکان ۳ تا ۵ ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چه جوری من شاد باشم؟

«وای تو داری می‌خندی

یعنی که خیلی شادی

چه جوری تو دلت هست

شادی به این زیادی؟

خوشحالی معنیش چیه؟

شادی چه جوری میاد؟

چه وقت هایی ما هستیم

خندون و خوشحال و شاد؟»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان