دانلود و خرید کتاب طراحی مصنوعات سنگی یانیک رازینسکی - هنک ترجمه فاطمه افشاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی مصنوعات سنگی اثر یانیک رازینسکی - هنک

کتاب طراحی مصنوعات سنگی

انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طراحی مصنوعات سنگی

کتاب طراحی مصنوعات سنگی نوشتهٔ یانیک رازینسکی - هنک و ترجمهٔ فاطمه افشاری است. نشر گنجور این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب طراحی مصنوعات سنگی

کتاب طراحی مصنوعات سنگی به قلم یک باستان‌شناس دورهٔ پیش از تاریخ از دانشگاه لیدن هلند در سال ۲۰۱۶ نوشته شده است. او این کتاب را به زبان هلندی و پس از آن در سال ۲۰۱۷ نسخهٔ انگلیسی زبان آن را منتشر کرد. کتاب «طراحی مصنوعات سنگی» به آموزش مبانی طراحی مصنوعات سنگی از انتخاب ابزار تا ارائه طرح پرداخته است. این کتاب به‌عنوان یک راهنمای جامع، خوانندگان را با فرایند طراحی و ساخت مصنوعات سنگی آشنا می‌کند. این کتاب در هفت فصل نوشته شده است. یانیک رازینسکی - هنک توضیح داده است که هدف اصلی این کتاب، راهنمایی برای ترسیم مصنوعات سنگی است. باتوجه‌به اینکه تصویرسازی تخصصی از یک مصنوع، مستلزم یک موقعیت برابر در هنر و علوم است، این یک اثر هنری نیست؛ تصویرسازی از مصنوع یک مهارت است. هر کسی می‌تواند یاد بگیرد که چگونه این کار را انجام دهد؛ این امر به تسلط شایسته بر تکنیک‌ها و قراردادها مربوط است و فراتر از آن، همان‌طور که درمورد خیلی از چیزها در زندگی صدق می‌کند، اهمیت داشتن تمرینِ کافی است.

خواندن کتاب طراحی مصنوعات سنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران طراحی مصنوعات سنگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طراحی مصنوعات سنگی

«تنظیم خصوصیات در مقیاس خاکستری کمک چندانی به بهبود تصویر نمی‌کند. پس‌زمینه احتمالاً هنوز سفید نیست و تصویر پر از لکه‌های کوچک است. همه اینها در مرحله دوم بررسی خواهد شد. با کلیک بر روی "image" و سپس "adjustment" به "levels" بروید.

در منوی که به‌تازگی باز شد، می‌توانید کنتراست را با جابه‌جایی نوارهای مسیر در زیر منحنی تنظیم کنید تا آنچه را که می‌خواهید سفید، به سفید و آنچه باید سیاه باشد، به سیاه تغییر دهید. توصیه من این است که دو میله بیرونی را به سمت داخل بلغزانید؛ سمت راست پس زمینه را روشن و سفید می کند و سمت چپ خطوط را ضخیم‌تر و تیره‌تر می کند. این ترکیب کنتراست تصویر را افزایش می‌دهد و جلوه‌های سایه‌دار را در امتداد خطوطی که در فرآیند اسکن ایجاد شده است، از بین می‌برد. هیچ روش ثابتی برای این کار وجود ندارد، فقط باید آن را با چشم انجام دهید. در صورت نیاز، اکنون می توانید از ابزار پاک کن برای از بین بردن لکه های باقی مانده استفاده کنید، اما بعداً نیز فرصتی برای انجام این کار وجود خواهد داشت.

با افزایش کنتراست بین سیاه و سفید، تصویر برای چشم صاف‌تر و تمیزتر به نظر می‌رسد. با این حال، این فقط در هنگام مشاهده تصویر در مقیاس خاکستری صادق است. پس از پرینت متوجه خواهید شد که انواع لکه‌های سفید و لبه‌های دانه‌دار به طور ناگهانی به تصویر وارد می‌شوند. این به این دلیل است که چاپ سیاه و سفید نمی‌تواند سایه‌های رنگ خاکستری زیادی را در تصویر اصلی تشخیص دهد. برای جلوگیری از این اتفاق ما به مرحله سوم می‌رویم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۵۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان