دانلود و خرید کتاب اصول مدیریت و قوانین آزمایشگاه حسن مروتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اصول مدیریت و قوانین آزمایشگاه

کتاب الکترونیکی «اصول مدیریت و قوانین آزمایشگاه» نوشتهٔ حسن مروتی و محمدمهدی فیض آبادی و پژواک خاکی و محسن لطفی و پیمان فلسفی و حبیب هنری و وحید زارع و سجاد دوستداری در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است.

درباره کتاب اصول مدیریت و قوانین آزمایشگاه

کسب‌وکار امروز به‌مراتب پیچیده‌تر از گذشته است و تغییرات مداوم پارادایم‌ها، آن را تشدید می‌کند. واقعیت این است که برای تشخیص فرصت‌ها و عوامل مزیت‌بخش رقابتی، فرایندی وجود ندارد و به‌جای آن باید به بصیرت و فهم مدیران از محیط کسب‌وکار متکی بود؛ بصیرتی که در سایۀ شناخت صحیح آنان از قواعد کسب‌وکار است. در رویکرد کتاب اصول مدیریت و قوانین آزمایشگاه بر توسعۀ دیدگاه‌ها وبازآفرینی باورهای مدیران تأکید می‌شود. مباحثی که این کتاب به آن‌ها می‌پردازد در ۱۲ فصل به شرح زیر گرد آمده‌اند:

فصل اول: اصول و مبانی مدیریت

فصل دوم: مدیریت بر مبنای هدف، نظام آراستگی و مدیریت زمان

فصل سوم: مدیریت منابع انسانی

فصل چهارم: رفتار سازمانی

فصل پنجم: بهره‌وری

فصل ششم: سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت

فصل هفتم: مدیریت دانش

فصل هشتم: مدیریت پسماند

فصل نهم: مدیریت کیفیت

فصل دهم: اصول روش خوبِ ساخت و اصول عملیات خوبِ آزمایشگاهی

فصل یازدهم: اخلاق در آزمایشگاه

فصل دوازدهم: قوانین و مقررات حرفه‌ای در آزمایشگاه پزشکی و دامپزشکی

کتاب اصول مدیریت و قوانین آزمایشگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

استادان، صاحب‌نظران، محققان، مدیران (ارشد، میانی و عملیاتی) وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها (واکسن‌سازی، داروسازی و تولید فراورده‌های بیولوژیک)، مؤسسات تحقیقاتی، پژوهش‌کده‌ها، آزمایشگاه‌های تشخیصی (پزشکی، دامپزشکی و کشاورزی)، دانشجویان پزشکی، دامپزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، بیوتکنولوژی، علوم آزمایشگاهی (دامپزشکی و پزشکی) و ... می‌توانند مخاطب این کتاب باشند.

درباره انتشارات دانشگاه تهران

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۰۲ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۰۲ صفحه

قیمت:
۱۹۰,۰۰۰
تومان