دانلود و خرید کتاب راهنمای کابل و کابل کشی حمیدرضا فغانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای کابل و کابل کشی اثر حمیدرضا فغانی

کتاب راهنمای کابل و کابل کشی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب راهنمای کابل و کابل کشی

کتاب راهنمای کابل و کابل کشی نوشتهٔ حمیدرضا فغانی است و انتشارات سروش پایا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای کابل و کابل کشی

سیم‌ها و کابل‌ها از تجهیزات اصلی در یک تاسیسات برق هستند که انواع مختلف آن و در سایزهای گوناگون به منظور انتقال انرژی به کار گرفته می‌شوند. برای اینکه انتقال انرژی به نحو ایمن و مطمئنی برقرار باشد، لازم است که کابل‌های تاسیسات برق به درستی و مطابق با استانداردهای موجود سایز و حفاظت شوند؛ همچنین می‌بایست معیارهای فنی و اقتصادی بر اساس طراحی انجام شده و شرایط پروژه، ضمن رعایت استانداردهای لازم، در انتخاب تجهیزات نصب و نصب کابل‌ها، مجراهای کابل و متعلقات مربوطه رعایت شود تا کارکرد مطمئن و ایمن تاسیسات برق تضمین شود.

در کتاب راهنمای سایزینگ و حفاظت از کابل که توسط همین ناشر منتشر شده، پارامترهای مختلف تاثیرگذار در سایزینگ کابل و نیز روش‌های محاسباتی مربوطه، بر پایه استاندارد IEC ارائه شده‌اند. همچنین اصول حفاظت از کابل‌ها که عامل مهم دیگری در اطمینان از عملکرد مطلوب و ایمن تاسیسات است، مورد مطالعه قرار می‌گیرد. در کتاب راهنمای کابل و کابل کشی نیز به ساختار کابل‌های قدرت، ادوات به کار گرفته شده برای نصب کابل‌ها، نظیر لوله‌ها، سینی و نردبان کابل،… و نکات استاندارد و فنی مورد نیاز برای کابل‌کشی پرداخته شده است.

از موضوعات ارائه شده در کتاب عبارت‌اند از: ساختار کابل‌های قدرت، مشتمل بر هادی، عایق و سایر اجزای تشکیل‌دهنده کابل، کدگذاری کابل‌ها بر اساس استاندارد VDE و CENELEC، رنگ‌بندی کابل‌ها، به کارگیری کاندوئیت، ترانکینگ، سینی و نردبان کابل، راهکارهای فنی و عملیاتی در انواع کابل‌کشی، منعلقات کابل‌کشی نظیر کابل شو، سرکابل فشار متوسط، مفصل‌ها، روکش‌ها و کاورها، باسداکت‌ها و….

خواندن کتاب راهنمای کابل و کابل کشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که در حوزهٔ کابل‌کشی فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۱۴۵,۰۰۰
۷۲,۵۰۰
۵۰%
تومان