دانلود و خرید کتاب صد و یک نکته برای مهندسان حمیدرضا فغانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صد و یک نکته برای مهندسان اثر حمیدرضا فغانی

کتاب صد و یک نکته برای مهندسان

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صد و یک نکته برای مهندسان

کتاب صد و یک نکته برای مهندسان نوشتهٔ حمیدرضا فغانی است و انتشارات سروش پایا آن را منتشر کرده است. قوانین موفقیت در مهندسی که باید بدانید! در این کتاب آمده است.

درباره کتاب صد و یک نکته برای مهندسان

مسیر رسیدن به موفقیت در هر شغلی، یک مسیر هموار و مستقیم نیست. با یک تخمین نزدیک به واقعیت می‌توان گفت در هر حرفه‌ای تنها ده درصد از افراد فعال در آن حرفه به موفقیت واقعی می‌رسند. تقریبا ده درصد رستوران‌دارها، ده درصد مکانیک‌ها، ده درصد پزشکان، ده درصد معامله‌گران، … و همچنین ده درصد مهندسان، به عنوان شاخص در هر حرفه مشخص می‌شوند و مسیر موفقیت را پله به پله طی می‌کنند.

بگذریم که بخشی از این ده درصد نیز به ابزارها و شتاب‌دهنده‌های خاصی نظیر ثروت، رانت، آموزش‌های ویژه، … دسترسی بیشتری دارند که به عنوان کاتالیزور برایشان عمل می‌کند و می‌تواند راه را برایشان هموارتر کند.

بنابراین به منظور حرکت در مسیر موفقت، مسلح‌شدن به دانش و مهارت‌های ویژه و کسب خصوصیات فردی و عادات خوب الزامی است. این موضوع برای مهندسان ایرانی، با توجه به شرایط کشور ما و ماهیت شغل مهندسی بسیار جدی‌تر است.

در شغل مهندسی تسلط و مهارت تخصصی در شغل مربوطه شاید ۱۵ درصد مسئله باشد، ۸۵ درصد دیگر به سایر عوامل و مهارت‌ها بستگی دارد.

خواندن کتاب صد و یک نکته برای مهندسان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب محموعه‌ای از قوانین اساسی به ظاهر ساده ولی بسیار موثر را بیان می‌کند که آگاهی از آنها لازمه موفقیت حرفه‌ای برای مهندسان است و برای دانشجویان، تازه‌واردان و شاغلان در صنف‌های وابسته به مهندسی کاربردی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان