دانلود و خرید کتاب من امتحانش می کنم! لوری رایت ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من امتحانش می کنم! اثر لوری رایت

کتاب من امتحانش می کنم!

نویسنده:لوری رایت
ویراستار:فاطمه صادقیان
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب من امتحانش می کنم!

کتاب «من امتحانش می کنم!» نوشتۀ لوری رایت، ترجمۀ شبنم حیدری پور و ویراستۀ فاطمه صادقیان است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. آیا کودک شما هم در برابر بعضی تجربه‌ها مقاومت می‌کند؟ تا به حال شده دلش نخواهد یک غذای جدید را امتحان کند؟  کتاب من امتحانش می کنم به کودکان کمک می‌کند تا بتوانند سراغ تجربه های جدید بروند. 

درباره کتاب من امتحانش می‌ کنم!

کتاب من امتحانش می‌کنم! کودکان را با مفهوم جدیدی آشنا می‌کند. امتحان‌کردن یا تجربه‌کردن کودکان را آماده می‌کند تا به سمت مکان‌ها، آدم‌ها یا چیزهای جدیدی بروند که نمی‌دانند چه اتفاقی قرار است برایشان بیفتد. احساسات و عواطف آدم‌ها گاهی گولشان می‌زند مخصوصاً وقتی کوچک باشند. جالب است که بروز این احساسات در بزرگسالان هم عادی محسوب می‌شود چون آدم‌ها همواره در معرض تجربه‌های جدیدی هستند که از آن‌ها چیزی نمی‌دانند. لوری رایت در این کتابِ آگاهی‌بخش مهارت لازم را به کودکان می‌دهد تا با این احساسات فریبنده کنار بیایند و آن را مدیریت کنند.

 به کمک کتاب من امتحانش می‌کنم کودکان متوجه می‌شوند که احساس نگرانی طبیعی است و فقط آن‌ها نیستند که برای انجام کار یا مواجهه با مسئلۀ جدید مضطرب می‌شوند. کتاب من امتحانش می‌کنم جملات و عبارت‌های کوتاهی دارد که تکرار آن‌ها به کودک قدرت می‌دهد و توانمندی‌اش را به او القا می‌کند. گاهی بزرگسالان هم تصور می‌کنند باید از ترس‌هایشان دوری کنند اما تسلط پیداکردن بر هر چیزی با انجام‌دادن آن کار و تکرار آن است که ممکن می‌شود. کتاب من امتحانش می‌کنم! ابزاری برای کمک به پدر و مادرهایی است که می‌خواهند فرزندشان را تشویق به انجام کاری کنند. کارهایی که برای بزرگسالان عادی است اما برای کودکان که تجربه‌اش را ندارند اضطراب‌آور تلقی می‌شود.

کتاب من امتحانش می‌کنم! یکی از جلدهای مجموعه‌ای به نام زمزمه‌های مثبت ذهنی است که باهدف پرورش آگاهی کودکان از احساسات،‌ افکار و کارهایشان منتشر شده است. تمام کتاب‌های این مجموعه با موضوعات مختلف به خودشناسی، خودکنترلی، جرئت‌ورزی و افزایش اعتمادبه‌نفس کودکان کمک می‌کند و باعث می‌شوند کودکان باانرژی مثبت زندگی را به معنی واقعی تجربه کنند. این مجموعۀ جذاب ۹ جلد دارد. جلدهای دیگر عبارت است از: «من مراقب حالم هستم»، «من می‌توانم»، «من هم شبیه تو هستم»، «من مهم هستم»، «من خودم را باور دارم»، «من به خودم افتخار می‌کنم»، «من از پسش برمی‌آیم» و «من بهترین رفتار را می‌کنم»

خواندن کتاب من امتحانش می کنم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های آموزشی و روان‌شناسی برای کودکان و کودکان ۵ سال به بالا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب من امتحانش می کنم!

«من به دندان‌پزشکی نمی‌روم! من که نمی‌دانم آن‌جا چه اتفاقی برایم می‌افتد، برای همین مضطرب می‌شوم. مامانم می‌گوید دندان‌هایم باید معاینه شوند. تازه! می‌گوید به سقف اتاق دکتر هم یک تلویزیون چسبانده‌اند. خودم می‌دانم بایدمراقب سلامت دندان‌هایم باشم. پس امتحانش می‌کنم.»



نظرات کاربران

Nahal
۱۴۰۲/۰۸/۲۶

کتاب من امتحانش می کنم یک کتاب برای یادگیری بچه‌ها است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان