دانلود و خرید کتاب قدرت بیان برایان تریسی ترجمه کورش محمودی ده ده بیگلو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب قدرت بیان

«قدرت بیان» نوشته‌ی برایان تریسی(-۱۹۴۴) نویسنده کتاب‌های روان‌شناسی و سخنران انگیزشی است. او در این کتاب به هنر بیان مطالب و سخنرانی در کنفرانس‌ها می‌پردازد.

توانایی شما درسخنرانی در جمع حضار برای موفقیت شما ضروری است. آنچه موجب جلب احترام و توجه دیگران نسبت به شما می‌شود خوب سخنرانی کردن است. زیبا سخن گفتن شما را پیش دوستان باارزشتر می‌کند و توجه افرادی که می‌توانند کمکتان کنند و درها را برایتان باز کنند جلب می‌کند. شما با سخنرانی خوب خود دیگران را متقاعد می‌کنید که باهوش‌تر و بااستعداد ‌تر از افرادی هستید که نمی‌توانند مثل شما زیبا سخنرانی کنند.

خبر خوب وجالب این است که ذهن شما مانند عضله است. بکارگیری بیشتر ذهن، موجب قوی‌تر شدن و کاراتر شدن آن می‌شود. ما می‌توانیم با منظم کردن افکارمان و کلامی‌که می‌گوییم، هوشیارانه‌تر و بهتر از قبل سخن بگوییم. برنامه‌ریزی و آماده سازی سخنرانی و ارایه آن شما را مجبور می‌کند ذهن خود در بالاترین سطح بکار بگیرید و شما را باهوشتر و توانا‌تر می‌کند.

تریسی در این کتاب معتقد است بزرگترین دشمن ما همیشه شک و شبهه‌ها و ترس‌های ما هستند. ‌اما در مقابل آنچه می‌توانیم انجام دهیم محدودیتی وجود ندارد، مگر اینکه خودمان محدودیتی بوجود آوریم. این کتاب حاصل چندین سخنرانی تریسی در سراسر جهان است. او در این کتاب می‌کوشد تا به صورت گام به گام چگونگی فراهم آوردن امکان ایراد یک سخنرانی خوب و همچنین افزایش قدرت بیان را توضیح دهد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Sepehr Ghafari
۱۳۹۶/۰۸/۰۲

همه ی کتاب های برایان تریسی ساده همه فهم زیبا و جذاب هستند ولی آقای تریسی حرف هایش را زیاد تکرار می کند که آن هم برای این است که حرف هایش بیشتر در ذهن بمانند

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
از آلبرت هوبرد، نویسنده محبوب پرسیدند چگونه یک نفر نویسنده می‌شود؟ او پاسخ داد: "تنها راه برای یادگیری نویسندگی، نوشتن و نوشتن و نوشتن و بازهم نوشتن است. "
ibrahim
"هرچه ما در زندگی مان انجام می‌دهیم برای جلب احترام دیگران، یا حداقل از دست ندادن احترام است"
عليرضا جهانبین

حجم

۱۵۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۵۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان