دانلود و خرید کتاب غریبه کیه؟ مهسا ایمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب غریبه کیه؟ اثر مهسا ایمانی

کتاب غریبه کیه؟

معرفی کتاب غریبه کیه؟

کتاب غریبه کیه؟ نوشتۀ مهسا ایمانی و ویراستۀ سمیه حیدری در انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است. این کتاب در حوزۀ کتاب کودک قرار دارد و جزو مجموعۀ کتاب‌های گردو باشگاه مغز کودک و مناسب برای کودکان ۴ تا ۶ سال است. در این کتاب تمرین‌هایی برای ارتقای سطح عملکرد قوای مغزی به‌ویژه در بخش حافظه طراحی شده است.

درباره کتاب غریبه کیه؟

همان‌طور که عضلات بدن با استفادۀ بیشتر قوی می‌شوند و می‌توان با تمرین‌های مخصوص آن‌ها را تقویت کرد، تمرین‌هایی نیز برای عملکرد مغزی وجود دارد که باعث تقویت بخش‌های مختلف مغز می‌شود. یکی از این تمرین‌های مؤثر، بازی‌های شناختی مداد و کاغذی است که با فرایندی آسان، در دسترس و کم‌هزینه تأثیر زیادی در افزایش سطح عملکرد مغز دارد. کتاب غریبه کیه؟ جزو مجموعۀ کتاب‌های گردو باشگاه مغز کودک است که با تمرین‌های ساده و جذاب برای کودکان، امکان افزایش سطح عملکردهای مغزی را فراهم می‌کند. از این مجموعه تا به حال ۲۵ جلد  منتشر شده و هر جلد به یکی از قوای مغزی و عملکردهای شناختی اختصاص یافته و به‌طور کلی برای کودکان ۳ تا ۶ سال طراحی شده است. کتاب غریبه کیه؟ زیرمجموعۀ ۱۰جلدی کتاب‌هایی با نام حافظۀ گردو و مناسب برای کودکان ۴ تا ۶ سال است که به‌طور مشخص بر حافظۀ کاری و بیشتر از آن حافظۀ معنایی تکیه می‌کند.

غریبه کیه؟ بر قوۀ سامان‌دهی و دسته‌بندی اطلاعات در مغز که مقوله‌بندی نامیده می‌شود تکیه کرده است؛ مثلاً گوسفند، گنجشک و گربه در دسته‌بندی حیوانات قرار دارند. یکی از مراحل مهم دسته‌بندی یا مقوله‌بندی ایجاد ارتباط معنادار و کشف نقاط مشترک میان اطلاعات است. در هر صفحۀ این کتاب تصویرهایی درج شده است، کودک باید به ستون‌ها نگاه کند، ارتباط معنادار میان تصویرها را تشخیص دهد و ویژگی‌های مشترک میان آن‌ها را پیدا کند. در این تمرین‌ها، والدین نیز می‌توانند در کنار کودک باشند و به او در یافتن ویژگی‌های مشترک کمک کنند.

خواندن کتاب غربیه کیه؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ معلمان و والدین علاقه‌مند به تقویت قوای ذهنی کودک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب غریبه کیه؟

«خوب به تصویر بالا نگاه کن. توی هر ستون یه تصویر با بقیه متفاوته. می‌تونی پیداش کنی و بگی چه تفاوتی با بقیه داره؟»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۹٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان