دانلود و خرید کتاب رایا و آخرین اژدها کورتنی کاربن ترجمه زینب طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رایا و آخرین اژدها اثر کورتنی کاربن

کتاب رایا و آخرین اژدها

معرفی کتاب رایا و آخرین اژدها

کتاب رایا و آخرین اژدها نوشتهٔ کورتنی کاربن است. این داستان توسط زینب طاهری و سپیده پاشایی ترجمه شده است. و انتشارات دلتا آن را منتشر کرده است. کتاب دربارهٔ دختری به نام رایا ست که در میان قبیله‌ای زیبا و شاد زندگی می‌کند، در سرزمینی که زمانی اژدهایان سحرآمیز در آن ساکن بوده‌اند که توسط دورون‌ها (نیروهایی اهریمنی) تبدیل به برهوتی سراسر تباهی شده بود.

درباره کتاب رایا و آخرین اژدها

کتاب خواندن همچون یک سفر است. ما با دیگر فرهنگ‌ها ملاقات می‌کنیم و با شیوه‌های زندگی در سراسر دنیا آشنا می‌شویم که شاید هرگز به‌واسطه یک سفر واقعی امکان شناخت آن‌ها را نداشته باشیم. درواقع ما با کتاب خواندن زندگی‌های دیگر را زندگی می‌کنیم. کتاب ذهن را باز می‌کند و پنجره‌های جدیدی را به زندگی ما باز می‌کند. با خواندن کتاب رایا و آخرین اژدها برای کودکان قدم آن‌ها را به سفری متفاوت می‌گذاریم. رایا توی سرزمین قلب اژدها زندگی می‌کرد. تمام قدرت آخرین اژدها توی جواهر خاصی بود. وقتی ناماری می‌خواست جواهر را بدزدد، از دستش افتاد و پنج تکه شد. رایا همراه اژدهای افسانه‌ای به سرزمین‌های مختلف سر زد تا تکه‌های جواهر را پیدا کند. مردم پنج سرزمین دوباره به هم اعتماد می‌کنند؟

خواندن کتاب رایا و آخرین اژدها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام علاقه‌مندان داستان‌های مصور پرهیجان پیشنهاد می‌کنیم.


بخشی از کتاب رایا و آخرین اژدها

سال‌ها پیش، این سرزمین‌هه با هم متحد و دوست بودند، اما حالا با هم اختلاف داشتند و یک‌جورهایی دشمن خونی هم بودند. رئیس بنجا باور داشت اگر مردم پنج سرزمین به هم اعتماد کنند کوماندرا دوباره زنده می‌شود، اما رایا خیلی خوش‌بین نبود‌.

نظرات کاربران

ریحانه
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

داستان قشنگی بود و خیلی عالی بهتون توصیه میکنم بخونید درست مثل فیلمش قشنگ بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان