دانلود و خرید کتاب سرمای خفته ویکتوریا ساکسون ترجمه زینب طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرمای خفته اثر ویکتوریا ساکسون

کتاب سرمای خفته

معرفی کتاب سرمای خفته

کتاب سرمای خفته نوشتۀ ویکتوریا ساکسون و ترجمۀ زینب طاهری است و با ویراستاری سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این کتاب داستان دو خواهر به نام‌های السا و آنا را تعریف می‌کند. السا قدرتی جادویی دارد و می‌تواند از برف و یخ هرچیزی که می‌خواهد درست کند. 

درباره کتاب سرمای خفته

السا و آنا دو پرنسس هستند و در قلمروی پادشاهی آرندل با یکدیگر زندگی می‌کنند. السا از کودکی، قدرت‌هایی جادویی پیدا می‌کند و می‌تواند با برف و یخ هرچیزی که دلش می‌خواهد درست کند. یک روز که السا و آنا درحال بازی کردن هستند، السا نمی‌تواند قدرت‌های خود را کنترل کند و به آنا آسیب می‌زند. از آن روز به بعد، پدر و مادر آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا دروازه‌های قصر خود را به روی همه ببندند و به السا نیز یک جفت دستکش می‌دهند تا با آن قدرت خود را محدود کند. چندین سال می‌گذرد و پادشاه و ملکه به سفری دریایی می‌روند و هرگز برنمی‌گردند. اکنون زمان تاج‌گذاری السا فرا رسیده است و او باید به‌عنوان ملکۀ جدید معرفی شود. السا که حالا دیگر به تنهایی‌اش عادت کرده است، باید با مردم روبه‌رو شود و مهم‌تر از همه، باید بتواند قدرت خود را در برابر خواهرش و دیگران کنترل کند. آیا دو خواهر می‌توانند دوباره مثل قبل با هم صمیمی بشوند؟ 

خواندن کتاب سرمای خفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب شامل تصاویر و رنگ‌آمیزی‌های بسیار زیبایی است که تمام کودکان را مجذوب خود می‌کند. 

بخشی از کتاب سرمای خفته

«روز تاج‌گذاری فرا رسید. السا با دل‌وجرئت دستکش‌ها را درآورد و در مراسم شرکت کرد و ملکۀ آرندل شد. بعد خیلی سریع دستکش‌هایش را پوشید و با مردم سرزمینش حرف زد. همان‌روز آنا به السا گفت که دلش می‌خواهد با هانس ازدواج کند، اما السا مخالفت کرد. آنا چطور می‌توانست با مردی که تازه با او آشنا شده، ازدواج کند؟ السا می‌خواست هرطور شده جلوی خواهرش را بگیرد.» 

نظرات کاربران

ستایش ناروئی
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

خیلی خوبه ممنونم من قبلا کارتونشو دیده بودم دنبال داستانش بودم تشکر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان