دانلود و خرید کتاب سوخت های جایگزین برای موتورهای احتراق تراکمی زینال امبری عبدالکریم ترجمه مینا مهرگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سوخت های جایگزین برای موتورهای احتراق تراکمی اثر زینال امبری عبدالکریم

کتاب سوخت های جایگزین برای موتورهای احتراق تراکمی

معرفی کتاب سوخت های جایگزین برای موتورهای احتراق تراکمی

کتاب سوخت های جایگزین برای موتورهای احتراق تراکمی نوشتهٔ زینال امبری عبدالکریم و شهارین انوربن سلیمان و ترجمهٔ مینا مهرگان و ویراستهٔ محمد مقیمان و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سوخت های جایگزین برای موتورهای احتراق تراکمی

کاهش روزافزون منابع سوخت‌های فسیلی و اثرات مخرّب زیست‌محیطی آن‌ها، پژوهشگران را بر‌آن داشته است که به‌دنبالِ یافتن سوخت‌های جایگزین غیرفسیلی برای موتورهای احتراق داخلی باشند. در سال‌های اخیر، پژوهش‌های فراوانی درراستای یافتن سوخت‌های جایگزین که علاوه‌بر کاهش آلاینده‌های خروجی موتور، تأثیر منفی بر عملکرد موتور نیز نداشته باشند، صورت گرفته است. در کتاب سوخت های جایگزین برای موتورهای احتراق تراکمی که براساس تجربه‌های گروه‌های مختلفی از نویسندگان گردآوری شده است، تعدادی از مهم‌ترین منابع سوختی جایگزین برای احتراق در موتورهای دیزل از دیدگاه انتشار آلاینده‌های جوّی و همچنین پارامترهای عملکرد موتور، تجزیه‌وتحلیل شده است. 

خواندن کتاب سوخت های جایگزین برای موتورهای احتراق تراکمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب منبع ارزشمندی برای دانشجویان، پژوهشگران و مدیران حوزۀ خودرو و محیط‌زیست به‌عنوان مخاطبان اصلی کتاب به‌شمار می‌رود؛ زیرا مهم‌ترین و پرکاربردترین سوخت‌های جایگزین غیرفسیلی برای موتورهای احتراق تراکمی را به‌صورت یکپارچه گردآوری و هریک را به‌تفصیل بررسی کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان