دانلود و خرید کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی دیوید هالند ترجمه احمد میرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی اثر دیوید هالند

کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی

معرفی کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی

کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی نوشتۀ دیوید هالند و ترجمۀ احمد میرابی است. این کتاب را انتشارات دیده بان قلم فرتاک منتشر کرده است. این اثر درمورد استراتژی‌های کاربردی، درآمدزایی با نام تجاری و تبدیل‌شدن به یک مهرهٔ برتر در رسانه‌های اجتماعی است.

درباره کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی

کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی به‌طور اختصاصی به برندسازی پرداخته است. با مطالعهٔ این کتاب، با روش‌های کاربردی و راهکارهای برندسازی و نام تجاری بیشتر آشنا خواهید شد و با کمک آن می‌توانید برند معتبر و نام تجاری خود را بیافریند. اگر به دنیای اطراف خود نگاهی بیندازیم می‌بینیم که جهان در گذر زمان به بیلبوردی غول‌پیکر برای تبلیغ برندهای گوناگون بدل شده است. مواد غدایی که از سوپرمارکت می‌خریم، لباس‌هایی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنیم، شوینده‌هایی که برای نظافت استفاده می‌کنیم و... همگی برندسازی شده است. هر چند در ظاهر ممکن است نام تجاری، چیزی بیشتر از نشان رسمی یک سازمان به نظر نیاید، فراتر از آن است. وقتی کسی می‌گوید سیب چه چیزی به ذهنتان می‌آید؟ خب احتمال دارد قبل از اینکه ذهنتان به‌سمت شرکت اپل که آیفون را تولید می‌کند، برود. لحظه‌ای به میوهٔ سیب هم فکر کنید. وقتی صحبت دربارۀ موتور جست‌وجو می‌شود، نام گوگل به ذهنتان می‌آید؛ کما اینکه گوگل‌کردن به‌صورت فعل نیز وارد زبان روزمره شده است. اگر قصد خرید گوشی داشته باشید و به هر دلیلی دوست نداشته باشید سیستم عامل آی.او.اس داشته باشد، با اینکه سیستم‌های عامل زیادی موجود هستند، به احتمال قوی انتخاب شما سیستم عامل اندروید است. پشت این جهت‌گیری فکری چه چیزی پنهان است؟ مثال دیگر اینکه تابه‌حال توجه کرده‌اید وقتی از گوشی‌های باکیفیت و مقاوم صحبت می‌شود، همهٔ گوشی‌های کوچک نوکیا را به خاطر می‌آورند. مدت‌ها است که تولید این گوشی‌ها متوقف شده، اما برندی که آن‌ها را تولید می‌کرد به‌لحاظ روان‌شناختی در ذهن مردم جا گرفته است. پس نتیجه می‌گیریم برندسازی چیزی فراتر از نشان یک سازمان و نوعی برنامه‌ریزی روان‌شناختی است. کتاب رازورمزهای برندسازی شخصی در پنج فصل به مسئلهٔ برندسازی پرداخته است. در این پنج فصل به مسائلی همچون تعریف برند، تبیین اهمیت برندسازی شخصی، خلق نام تجاری خودتان، ایجاد استراتژی برای برندسازی شخصی، درآمدزایی با برند شخصی، ثبت اثر انگشت برای برند شخصی، نحوهٔ استفاده از برند شخصی در رسانه‌های اجتماعی و... پرداخته شده است.

خواندن کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب آموزشی را به دوستداران برند و برندسازی و یادگیری آن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی

 «نام تجاری یا برند چیست؟ و چرا حائز اهمیت است؟

اصطلاح برندسازی شخصی به فرایندی برای ارتقا و تثبیت خود و همچنین چیزهایی که به‌پای آنها ایستاده‌اید اشاره دارد. برند شخصی با ترکیب عناصری مانند: تجربیات، تخصص و شخصی‌سازی شکل می‌گیرد که فرد را به‌تنهایی منحصربه‌فرد می‌کند. زمانی که برندسازی شخصی به طور مؤثر و با رعایت اصول انجام شود، صاحب برند را از سایر رقبا متمایز خواهد کرد. برندسازی شخصی ممکن است غیرعادی به نظر رسد؛ زیرا مردم با برندسازی سازمانی آشنایی بیشتری دارند.

بااین‌حال، در عصر اینترنت که همه چیز تقریباً برای همیشه آنلاین پیش خواهد، رفت مفهوم برندسازی ممکن است بیش از هر زمان دیگری حیاتی باشد. برخلاف برندسازی شرکتی، نام تجاری یا برند شخصی شما در ذهن مخاطبان دلخواهتان و همچنین در مارکت سریع‌تر حک می‌شود. به برندسازی شخصی به‌عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط و ارائۀ مزیت‌های خود به جهان فکر کنید اجازه بدهید این مفهوم را از دیدگاه دیگری بررسی کنیم نام تجاری یا برند شخصی وسیله‌ای برای معرفی خود است. در واقع برند شما ترکیبی از عناصر گوناگون است که می‌خواهید دنیا را در شما ببیند. روشی است که شما ماهیت خود را برای مخاطبان خود تعریف می‌کنید و این که چگونه ماهیت نام، تجاری‌تان نشان‌دهندۀ بیان «گفته و ناگفته» رفتار، نگرش و عملکرد شماست. ازنقطه‌نظر حرفه‌ای نام تجاری یا برند چیزی است که مردم وقتی به شخص شما فکر می‌کنند یا خود شما را می‌بینند برندتان به ذهن مخاطب خطور می‌کند.

این رخداد می‌تواند در نتیجۀ این باشد که مخاطبانتان، شخصیت شما را در زندگی واقعیتان چگونه می‌شناسند یا رسانه‌ها، شخصیت شما را چگونه جلوه می‌دهند. همچنین می‌تواند تصوری باشد که مردم هنگام وب‌گردی و جست‌وجو در اینترنت از شما به دست می‌آورند.

ظرفیت تداعی برندینگ بیش از اندازه می‌تواند عجیب باشد؛ اما، اگر به طور مؤثر از آن استفاده، شود می‌تواند به یک نقطۀ عطف در فروش تبدیل شود. برای مثال پیودی پای به‌تنهایی یک برند شخصی است. مردم او را پادشاه گیمرها و بزرگ‌ترین جنگجوی صلیبی یوتیوب می‌دانند و او فقط یکی از افرادی است که در برندسازی شخصی به موفقیت رسیده و اسم و رسمی بر هم زده‌اند؛ اما فراتر از قهرمانی‌های شخصی، یک برند و نام تجاری خوب به همان اندازه که ایده و افکارتان را ارائه می‌دهد، علاوه بر این در برگیرندۀ چیزهایی است که دیگران دربارۀ شما فکر می‌کنند. همان‌گونه که می‌دانیم موضوع قهرمانی‌های شخصی به طرز ماهرانه‌ای روی برندسازی متمرکز شده است به‌گونه‌ای که اساس مفهوم برندسازی تقریباً دست خوش فراموشی شده است. نام تجاری شخصی در مقایسه با برندهای بزرگ سازمانی صرفاً به یک خراش سطحی می‌ماند درحالی‌که برند شخصی چیزی فراتر از یک وابستگی عاطفی است به‌عنوان‌مثال: تقریباً هر کسی می‌تواند با یک تلفن همراه خوب عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرد و طراحان حرفه‌ای وب را برای ایجاد صفحات شخصی با طرح‌های خیره‌کننده ترغیب کند؛ بااین‌حال، همۀ اینها مسئله‌ای سطحی است که در واقع در حاشیه قرار می‌گیرند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۴۸۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان