دانلود و خرید کتاب خواص بیوفیزیکی محصولات کشاورزی و مواد غذایی سیدمحمدعلی رضوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خواص بیوفیزیکی محصولات کشاورزی و مواد غذایی اثر سیدمحمدعلی رضوی

کتاب خواص بیوفیزیکی محصولات کشاورزی و مواد غذایی

معرفی کتاب خواص بیوفیزیکی محصولات کشاورزی و مواد غذایی

کتاب خواص بیوفیزیکی محصولات کشاورزی و مواد غذایی نوشتهٔ سیدمحمدعلی رضوی و ریحانه اکبری است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است. این کتاب برای دانشجویان رشته‌های مهندسی است.

درباره کتاب خواص بیوفیزیکی محصولات کشاورزی و مواد غذایی

این کتاب بر پایهٔ سرفصل درس خواص فیزیکی محصولات کشاورزی و مواد غذایی و با تکیه بر کتب مرجع معتبر و بیش از ۵۰ مقالهٔ علمی-پژوهشی منتشرشده (بعد از سال ۱۹۹۸) تدوین‌شده است که برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و محققان رشته‌های علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی بیوسیستم (ماشین‌های کشاورزی)، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، بیولوژی گیاهی و بیوفیزیک قابل استفاده است. مطالب این کتاب در قالب ۷ فصل به ترتیب مشتمل بر خواص هندسی و ثقلی، اصطکاکی، رئولوژی جامدات، رئولوژی سیالات، هیدرودینامیکی- آیرودینامیکی، حرارتی- ترمودینامیکی و الکترومغناطیسی است. در هر فصل مباحث به‌گونه‌ای تدوین شده است که علاوه بر مبانی فیزیکی مربوط، روش‌های اندازه‌گیری خواص فیزیکی و نتایج تحقیقات علمی مربوط به محصولات کشاورزی و غذایی نیز آورده شود. همچنین در بخش ضمایم کتاب، تعدادی مسئله نمونه آورده شده است تا دانشجویان عزیز با کاربردهای مباحث ارائه شده در فصول مختلف از جنبه‌های پژوهشی و محاسبات مهندسی آشنا شوند.

خواندن کتاب خواص بیوفیزیکی محصولات کشاورزی و مواد غذایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشته‌های علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی بیوسیستم (ماشین‌های کشاورزی)، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، بیولوژی گیاهی و بیوفیزیک پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۹ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۹ صفحه

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان