دانلود و خرید کتاب پروبیوتیک های میکروبی در سامانه های کشاورزی دوریس زونیگا داویلا ترجمه مجتبی ممرآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پروبیوتیک های میکروبی در سامانه های کشاورزی

کتاب پروبیوتیک های میکروبی در سامانه های کشاورزی نوشتهٔ دوریس زونیگا داویلا و فرناندو گوتزالس آندرس و ارنستو اورمنو اوریلو با ترجمهٔ مجتبی ممرآبادی و حمید افضلی و ویرایش فرهاد شکوهی فر و هانیه اسدپور فعال مشهد در انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد به چاپ رسیده است. این کتاب به زمینه‌های کاربردی در اگروتکنولوژی می‌پردازد.

درباره کتاب پروبیوتیک های میکروبی در سامانه های کشاورزی

در کتاب پروبیوتیک‌های میکروبی در سامانه‌های کشاورزی عوامل پروبیوتیک به‌عنوان جمعیت میکروبی همراه با ریشۀ گیاهان معرفی می‌شود که به‌طور مستقیم با مکانیزم‌های مختلف در بهبود رشد گیاهان و جوانه‌زنی بذرها تأثیر می‌گذارند و از سویی با کنترل بیمارگرهای گیاهی به‌طور غیرمستقیم بر رشد گیاهان تأثیرگذار هستند. پروبیوتیک‌های میکروبی قادر به بهبود عملکرد محصول هستند و باعث کاهش یا حتی ازبین‌بردن اثرات ناشی از مصرف کودها و سموم شیمیایی می‌شوند. در کتاب پروبیوتیک‌های میکروبی در سامانه‌های کشاورزی سعی شده است تا ارتباطی میان انبوهی از مطالب ارائه‌شده درمورد مباحث مربوط به روابط هم‌زیستی ریزسازواره‌‌های خاک با گیاه و محیط اطراف خود برقرار گردد. بدین‌ ترتیب جنبه‌های مختلف مربوط به اقتصاد میکروب‌ها، برهم‌کنش‌های آن‌ها با گیاهان و محیط، درک کاربری زراعی این ریزسازواره‌‌ها و شواهد علمی در خصوص کاربردهای کشاورزی این مواد در مقیاس مزرعه‌ای مورد بررسی قرار گرفته‌اند. همچنین در مورد خصوصیات، روش‌های نگهداری و بهره‌برداری از تنوع زیستی میکروبی به‌عنوان یک راهکار کلیدی جهت حفظ عملکرد زراعی فراورده‌های مذکور تأکید شده است.

کتاب پروبیوتیک های میکروبی در سامانه های کشاورزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب پروبیوتیک‌های میکروبی در سامانه‌های کشاورزی به‌منظور آشنایی محققان و دانشجویان رشته‌های مختلف علوم و مهندسی کشاورزی، به‌ویژه دانشجویان رشته‌های اگروتکنولوژی، گیاهپزشکی، خاکشناسی، باغبانی، زیست‌شناسی و زیست‌‌فناوری گیاهی با مباحث مرتبط با پروبیوتیک‌های میکروبی به‌عنوان ریزسازواره‌‌های مفید گیاهی نگارش شده است

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۷۰,۵۰۰
تومان