دانلود و خرید کتاب یک قطعه‌ی قدیمی زنگ‌‌زده دردناک آرزو فضل‌اله
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک قطعه‌ی قدیمی زنگ‌‌زده دردناک اثر آرزو فضل‌اله

کتاب یک قطعه‌ی قدیمی زنگ‌‌زده دردناک

انتشارات:نشر روزگار
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب یک قطعه‌ی قدیمی زنگ‌‌زده دردناک

یک قطعه‌ی قدیمی زنگ زده دردناک مجموعه داستان‌هایی از آرزو فضل‌اله، نویسنده معاصر ایرانی است. در، این طرف هال که من نشسته‌ام، شیرینی، آن‌ها، لکه گوجه فرنگی، مردی در سایه، دسته گل گلایل سفید و کابوس‌های بیداری نام چندتا از داستان‌های این مجموعه‌اند.

خواندن کتاب یک قطعه‌ی قدیمی زنگ‌‌زده دردناک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به داستان کوتاه فارسی با حال و هوای مدرن و موضوعات انسانی را به خواندن داستان های ارزو فضل الله دعوت می‌کنیم.

جملاتی از کتاب یک قطعه قدیمی زنگ‌زده دردناک

شب جمعه است و طبق معمول، من تنهای تنها این‌جا روبه‌روی تلویزیون افتاده‌ام و با یک بالش پشت کمر و یک بالش زیر باسن سعی دارم وضعیت راحتی برای خودم درست کنم. وضعیت دختری که به جای این‌که شب جمعه با دوستانش برود تفریح، شلوار راحتی گل‌گلی‌اش را پوشیده و یکه و یالقوز جلوی تلویزیون افتاده و با یک لیوان چای سبز در دست، سریال فرندز را برای بار هزار و یکم تماشا می‌کند. نمی‌دانم چند قسمت دیده‌ام فقط می‌دانم که از وقتی از سرکار رسیده‌ام خانه، همین‌طوری یک نفس دارم تماشا می‌کنم تا همین الان که به صحنهٔ خواستگاری چندلر از مونیکا می‌رسد و طبق معمول من می‌زنم زیر گریه. احساس می‌کنم قلبم کشش این همه احساسات را یک‌جا ندارد، پس کنترل تلویزیون را برمی‌دارم و فیلم را متوقف می‌کنم تا نفسم کمی جا بیاید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

حجم

۸۴٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان