دانلود و خرید کتاب فرزندپروری ذهن آگاهانه سوزان باگلز ترجمه زهرا بندار کاخکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فرزندپروری ذهن آگاهانه

کتاب فرزندپروری ذهن آگاهانه نوشتهٔ سوزان باگلز و کاتلین رستیفو و ترجمهٔ علی مشهدی و زهرا بندار کاخکی و حسین فرخی و سرور موسی زاده و ویراستهٔ شهربانو عالی و مصطفی قندهاری است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمایی برای متخصصان سلامت روان است.

درباره کتاب فرزندپروری ذهن آگاهانه

باوجودِ شادی‌‌های فرزندپروری، چالش‌‌های آن می‌‌تواند استرس قابل‌‌توجهی ایجاد کند. این چالش‌‌ها زمانی‌‌که کودک مبتلا به مشکلات روان‌‌شناختی، جسمانی و رفتاری است و یا زمان‌‌هایی که والدین با هم تعارض دارند و انتظار دارند به بهترین شکل رفتار کنند، چندین برابر می‌شود. حتّی در مساعدترین شرایط هم تغییرات رشدی کودکان می‌‌تواند اهداف والدین در فرزندپروری را خنثی کند. همۀ این‌‌ها والدین را درمعرض تنش، خشم و رفتارهای تکانشی قرار می‌‌دهند؛ به‌همین‌دلیل، فرزندپروری بدون نقص ممکن نیست. اما با مطالعۀ این کتاب به شما مژده می‌‌دهیم که می‌‌توانید اهداف بلندمدت فرزندپروری را به‌‌خاطر بسپارید و تجربه‌‌ای نو دررابطه ‌‌با فرزندان و خانواده به خودتان هدیه دهید.

کتاب فرزندپروری ذهن‌‌آگاهانه برنامۀ هشت جلسه‌‌ای است که اساس آن بر شفقت و مهربانی والدین و فرزندان استوار است و برای رویارویی با رنج اجتناب‌‌ناپذیر خانواده‌‌ها ضروری است. در این برنامۀ کاملاً عملی و مؤثر (همراه با تمرین‌‌های یوگا) بر مهارت‌‌های ذهن‌‌آگاهی‌‌ مانند پاسخ‌گویی به تنیدگی والدین، رسیدگی به درگیری با فرزندان یا همسر، تقویت همدلی و قدردانی از خود در مسیر پرفرازونشیب فرزندپروری، تمرکز می‌شود. ویژگی منحصربه‌‌فرد این برنامه، استفاده از به‌روزترین یافته‌‌های روان‌‌شناسی در حوزۀ شفقت، دل‌‌بستگی و طرح‌‌واره‌‌ها برای راهنمایی گام‌‌به‌‌گام در فرزندپروری است.

خواندن کتاب فرزندپروری ذهن آگاهانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 خواندن این کتاب برای متخصّصان بالینی کودک و معلمان مفید است و همچنین می‌‌تواند یکی از کتاب‌‌های کاربردی قفسۀ کتاب والدینی باشد که می‌‌‌خواهند با ذهن‌‌آگاهی،‌‌ فرزندانشان را یاری دهند تا از مراحل مهم تحوّلی گذر کنند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۸۶,۰۰۰
تومان