دانلود و خرید کتاب بنیان روش شناسی پژوهش جان جانکر ترجمه یوسف رمضانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب بنیان روش شناسی پژوهش

کتاب بنیان روش شناسی پژوهش نوشتهٔ جان جانکر و بارتجان پنینک و ترجمهٔ یوسف رمضانی و زاهد صفری و مریم زارعی و ویراستهٔ علی شیرازی و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در علم مدیریت است.

درباره کتاب بنیان روش شناسی پژوهش

بدون شک روش‌شناسی مقولۀ پیچیده‌ای است. در دنیای آکادمیک روش‌شناسی امر مهمی است. شاید یکی از عمده‌‌‌ترین مباحث در پژوهش و کنکاش برای خَلق علم و نظریه‌پردازی، بحث روش‌‌‌شناسی و روش پژوهش باشد که در گستره تحقیقات علمی و بنیادین از اهمیت ویژه‌‌‌ای برخوردار است.

ازطرف‌دیگر، با توجه به اهمیت تدوین طرح پژوهش و نیاز دانشجویان و محقّقان به تمرین عملی نگارش و ارائۀ یک طرح پیشنهادی پژوهش و اهمیتِ نوشتن طرح پژوهش در انجام پرپوزال کارشناسی‌ارشد و رسالۀ دکتری، این اثر برآن است تا الگوی مناسب را در این زمینه در اختیار پژوهشگران قرار دهد.

این کتاب برای همکاران روش‌شناس دانشگاهی نوشته نشده است. هدف اصلی آن، مدرسان و استادانی است که می‌خواهند در دوره‌های خود به روش‌شناسی‌ای توجه کنند که ممکن است شامل بررسی تکالیف پژوهشی، توضیح برخی از جنبه‌های روش‌شناختی دانش تخصصی و همچنین نظارت بر پروژه‌های کارشناسی ارشد و گاهی دکترا باشد. مهم‌تر از همه، این کتاب برای دانشجویانی که در زمینۀ علوم مدیریت کار می‌کنند و کسانی که به‌طور خاص در مطالعات مربوط به عملکرد، ساختار، تشخیص یا تغییر سازمان‌ها درگیر هستند، مفید است.

خواندن کتاب بنیان روش شناسی پژوهش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به استادان روش‌شناس دانشگاهی برای تدریس این واحد و همچنین دانشجویان رشتهٔ مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان