دانلود و خرید کتاب هوشمندی کسب و کار روح اله باقری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوشمندی کسب و کار اثر روح اله باقری

کتاب هوشمندی کسب و کار

معرفی کتاب هوشمندی کسب و کار

کتاب هوشمندی کسب و کار از مفاهیم و کاربردها تا پیاده‌سازی نوشتهٔ روح اله باقری و ویراستهٔ محمد مهرآیین و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب هوشمندی کسب و کار از مفاهیم و کاربردها تا پیاده‌سازی

این کتاب به‌دنبال افزایش توانایی مخاطبان حرفه‌ای از تفسیر متداول هوشمندی کسب‌وکار است که با بحثی عمیق پیرامون فنّاوری‌های مورداستفاده برای پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار در سازمان‌هایی که نیازمند تبدیل داده‌های سازمانی به تحلیل‌های ناب و بینش‌های کاربردی برای تصمیم‌گیری هستند، آغاز می‌شود. ازآنجا‌که مطالب کتاب به‌صورت حرفه‌ای برای متخصّصان نوشته شده است، مخاطبان اصلی این کتاب دانشجویان، دانش‌آموختگان و محافل علمی‌اند. کتاب شامل توصیف کامل از قابلیت‌های مهمّ هوشمندی کسب‌وکار، فنّاوری‌هایی که سازمان‌ها نسبت به آنان توانمند بوده‌اند و نیز مدیریت هوشمندی کسب‌وکار می‌شود. 

رویکرد اصلی نویسنده در این کتاب بر دو جنبۀ فرایندی و فنّاوری است. به‌این‌ترتیب که هم دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مدیریت و هم دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مهندسی بتوانند با مطالب کتاب ارتباط برقرار کنند و برای هر دو طیف از مخاطبان مناسب باشد. هرچند بر جنبه‌های گوناگون کسب‌وکار در هر دو رویکرد فرایندی و فنّاوری تأکید شده است و سعی بر آن شده تا با بیان قابلیت‌های فنّاورانه، مباحث مرتبط با فنّاوری‌های مرتبط با هوشمندی کسب‌وکار بیان شود، از استفادۀ بیش‌ازحد از واژه‌های فنّاورانه خودداری شده است. از نقاط قوّت کتاب این است که در فصل‌های پایانی به کدنویسی در پاوربی‌آی و پیاده‌سازی عملیاتی داشبورد پرداخته است که خوانندگان را با دنیای کدنویسی هوشمندی کسب‌وکار و پیاده‌سازی عملیاتی آشنا می‌کند.

خواندن کتاب هوشمندی کسب و کار از مفاهیم و کاربردها تا پیاده‌سازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های مهندسی و مدیریت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۲۰٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
تومان