دانلود و خرید کتاب ۷۶ سوال مهمی که هر مدیری باید بداند جیمز مک گراث ترجمه سیدمحسن لطفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷۶ سوال مهمی که هر مدیری باید بداند اثر جیمز مک گراث

کتاب ۷۶ سوال مهمی که هر مدیری باید بداند

معرفی کتاب ۷۶ سوال مهمی که هر مدیری باید بداند

کتاب الکترونیکی «۷۶ سوال مهمی که هر مدیری باید بداند» نوشتهٔ جیمز مک گراث با ترجمهٔ سیدمحسن لطفی و سیدمحمدحسین لطفی و سیده معصومه لطفی در انتشارات نگرش مدیران چاپ شده است.

درباره کتاب ۷۶ سوال مهمی که هر مدیری باید بداند

جیمز مک گراس به مدت ۳۰ سال به‌عنوان حسابدار، ممیز کنترل مالی، مدیر ارشد و مشاور مدیر فعالیت داشت. او از سال ۱۹۹۸ به دانشگاه مرکزی انگلستان پیوست و تجارب خود را در قالب دروس دانشگاهی به دانشجویان ارائه داد. مک گراس ۴ کتاب دربارهٔ پروژهٔ تحقیقی و تحصیلی، راهنمایی تحصیلی، رهبری تحصیلی و تئوری‌های بزرگ مدیریت نگاشته است و از سال ۲۰۱۲ به بعد همهٔ وقت خود را صرف نویسندگی در این حوزه کرد. کتاب ۷۶ سؤال مهمی که هر مدیری باید بداند یکی از کتاب‌های مهم اوست. مک گراس مدرک کارشناسی‌ارشد خود را از دانشگاه بیرمنگام اخذ کرده است. پایان‌نامه و رسالهٔ دکترای او نیز در حوزهٔ رهبری و مدیریت است.

نویسنده در کتاب ۷۶ سؤال مهمی که هر مدیری باید بداند به پاسخ سؤال‌هایی پرداخته است که هر مدیری ممکن است به دنبال جواب آن‌ها باشد. این کتاب نتیجهٔ سال‌ها تجربۀ مک گراس در مشاوره‌دادن به مدیران است تا برای گره‌های ذهنی و بن‌بست‌های فکری آن‌ها راهکارهایی مناسب ارائه دهد.

برخی از مدیران به دلیل جایگاه شغلی‌شان سؤال‌پرسیدن را نشانهٔ ضعف می‌دانند. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند که پاسخ پرسش‌هایشان را پیدا کنند و از ضررهای احتمالی که ممکن است به‌دلیل سوءمدیریت به وجود بیاید، جلوگیری کنند. مشکلات و راه‌حل‌هایی که در کتاب ۷۶ سؤال مهمی که هر مدیری باید بداند بسیار کاربردی است؛ زیرا از نمونه‌های واقعی گرفته شده است و هر مدیری حداقل با یکی از این مسائل روبه‌رو شده است و یا اینکه ممکن است در آینده با آن روبه‌رو شود.

هر سازمان دارای مدیرعامل، مدیر میانی و کارمندان است و مدیر میانی سازمان به دلیل اینکه واسطهٔ بین مدیرعامل و کارمندان و مشکلات آن‌هاست، همیشه بیشترین استرس را متحمل می‌شود. در این کتاب سعی شده است که به این مدیران راه‌حل‌هایی ارائه شود تا بتوانند به‌درستی این فضا را مدیریت کنند.

اهداف کتاب ۷۶ سؤال مهمی که هر مدیری باید بداند در وهلۀ اول این است که به چالش‌هایی که گاهی اوقات بر سر راه مدیران قرار می‌گیرد پاسخ دهد و توان حل مسئله مدیران مبتدی و میانی و ارشد سازمان را بالا ببرد. هدف دیگر آن کمک به کسانی است که می‌خواهند در آینده مدیرعامل شوند.

این کتاب شامل ۷۶ سؤال است که معمولاً برای مدیران پیش می‌آید. سؤال‌ها در شرایط روشن و واضح بیان شده است تا پاسخ موردنیاز خود را به‌راحتی پیدا کنید. هرچند این سؤالات ظاهر ساده‌ای دارند؛ ولی اگر پاسخ اشتباه به هر کدام از سؤال‌ها بدهید ممکن است که مشکلات جدی برای شما ایجاد کند.

سؤالات این کتاب به ۷ قسمت تقسیم می‌شوند که شامل مدیریت خود، مدیریت مردم، مدیریت پروژه‌ها، ناوبری سازمان‌های گسترده، کارکردن با مشتریان و تأمین‌کنندگان، مدیریت برنامه‌های عملیاتی و بودجه‌ها و درک اصطلاحات مالی است.

کتاب ۷۶ سوال مهمی که هر مدیری باید بداند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مدیران میانی و ارشد سازمان‌ها می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۰ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان