دانلود و خرید کتاب بزرگترین تئوری های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن جیمز مک گراث ترجمه سیدمحمدحسین لطفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بزرگترین تئوری های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن اثر جیمز مک گراث

کتاب بزرگترین تئوری های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن

معرفی کتاب بزرگترین تئوری های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن

کتاب الکترونیکی «بزرگترین تئوری های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن» نوشتۀ جیمز مک گراث است که سیدمحمدحسین لطفی و سیده معصومه لطفی و سیدمحسن لطفی آن را ترجمه کردند و  انتشارات نگرش مدیران آن را به چاپ رسانده است. 

درباره کتاب بزرگ‌ترین تئوری‌های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن

جیمز مک گراث به مدت ۳۰ سال به‌عنوان حسابدار، ممیز کنترل مالی، مدیر ارشد و مشاور مدیر فعالیت داشت. او از سال ۱۹۹۸ به دانشگاه مرکزی انگلستان پیوست و تجارب خود را در قالب دروس دانشگاهی به دانشجویان ارائه داد. مک گراس ۴ کتاب دربارة پروژة تحقیقی و تحصیلی، راهنمایی تحصیلی، رهبری تحصیلی و تئوری‌های بزرگ مدیریت نگاشته است و از سال ۲۰۱۲ به بعد همة وقت خود را صرف نویسندگی در این حوزه کرد. دکتر مک گراث مدرک کارشناسی‌ارشد خود را از دانشگاه بیرمنگام اخذ کرده است. پایان‌نامه و رسالة دکترای او نیز در حوزة رهبری و مدیریت است.

کتاب بزرگ‌ترین تئوری‌های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن کتابی است که هر مدیری با خواندن آن و عمل به ایده‌های مدیریتی آن می‌تواند به یک مدیر موفق تبدیل شود. جیمز مک گراث در این کتاب با بیانی ساده راهکارهایی بیان می‌کند که هر مدیر موفق باید به کار گیرد. مدیران به دلیل جایگاه شغلی خود روزانه با دغدغه‌ها و مشکلات بسیاری روبرو هستند که کتاب بزرگ‌ترین تئوری‌های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن این امکان را به آنها می‌دهد تا با دسترسی به بهترین نظریه‌های مدیریتی دنیا به پیشرفت شغلی‌شان کمک کنند. مدیران هم‌زمان مسئول مدیریت افراد، اقتصاد و منابع بی‌جان سازمان هستند و با به‌کارگیری نظریه‌هایی که در این کتاب عنوان می‌شود، می‌توانند مشکلات را به‌درستی مدیریت کنند و تبدیل به مدیری قاطع شوند که با مدیریت صحیح و تأثیرگذاری بر همکاران و کارکنان خود، به آن‌ها انگیزه دهند.

مک گراث در کتاب بزرگ‌ترین تئوری‌های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن ۱۰۱ نظریه را عنوان می‌کند و در هر کدام از این بخش‌ها از نظرها و نظریه‌های افراد موفق در زمینۀ کسب‌وکار بهره می‌برد‌. او این نظرات را بسیار مختصر و ساده بیان و بررسی می‌کند.

این کتاب شامل ۱۲ بخش است که هر کدام از این بخش‌ها شامل تئوری‌ها و نظریه‌های متفاوت افراد موفق در زمینۀ کسب‌وکار است. بخش اول، بخش مدیریت افراد که از تئوری‌های فایول، تیلور، مایو، دراکر، مک گرگور، وارن بافت و مایکل همر است. بخش دوم به مدیریت مردم می‌پردازد که نظریه‌های رهبری موتون و بلیک، رهبری موقعیتی هرسی و بلانچارد، رهبری معامله برنز، رهبری تحول‌آفرین بنیس و نونز، تئوری وارن بنیس را مورد بررسی قرار می‌دهد. بخش سوم، چگونه می‌توانید به کارکنان خود انگیزه دهید، در این بخش از نظریه‌های مازلو، آلدرفر، مک کللند، تئوری انگیزش و بهداشت هرزبرگ، تئوری برابری آدامز، تئوری تحلیل رفتار متقابل برن "از برجسته‌ترین تئوری‌های شناخت افراد"، استفاده شده است. بخش چهارم، مانند یک مربی مدیریت کنید. در این بخش از نظریه‌های ایگان، گالوی، مدل اسکار گیلبرت و ویتل وورث، اصول مربیگری راجرز، مدل رشد وایتمور بحث می‌کند. بخش پنجم در مورد نحوۀ ساخت و مدیریت تیم‌ها است که در این بخش از تئوری‌های تیم بلبین، تئوری بازیگران مکابی، تئوری لیکرت، مدل توالی توسعه گروه تاکمن و تئوری تعیین هدف لاک صحبت می‌کند. بخش ششم چگونه فرهنگ‌سازمانی را تحلیل کنیم. مدل فرهنگ‌سازمانی هندی از برجسته‌ترین تئوری این بخش است. بخش هفتم، چگونه می‌توان مدیریت خود را تغییر داد. بخش هشتم اهمیت برنامه‌ریزی را بررسی می‌کند. بخش نهم به تصمیم‌گیری و اهمیت آن می‌پردازد. بخش دهم به این که چگونه کیفیت را مدیریت کنیم بحث می‌کند.  بخش یازدهم چگونگی گسترش اختیار یا اقتدار قدرت و نفوذ موردبحث است. بخش دوازدهم ایده‌های بزرگ برای مدیران پیشنهاد می‌دهد.

کتاب بزرگ‌ترین تئوری‌های مدیریت و راهکارهای استفاده از آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران تازه‌کار و مدیران باتجربه و کسانی که می‌خواهند در آینده مدیری موفق شوند، مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۷ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۷ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان