دانلود و خرید کتاب اکسایتر باند X رضـا خلیـلیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اکسایتر باند X اثر رضـا خلیـلیان

کتاب اکسایتر باند X

معرفی کتاب اکسایتر باند X

کتاب اکسایتر باند X نوشتهٔ رضا خلیلیان و حسین امامی و امید مرادی و ویراستهٔ نکیسا ابونصر شیراز است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اکسایتر باند X

نوفه یا نویز به معنای آلودگی صوتی یا تصویری است. سیگنال ناخواسته‌ای است که به اشکال مختلف باعث بروز اختلال سیستم‌ها می‌شود. این نوسان‌های ایجاد شده توسط نویزها ذاتاً تصادفی هستند و با تعیین انحراف معیار (σ) ارزیابی می‌شوند. نویز روی یک تصویر، اغلب دارای بسامد است که واکاوی آن بسامدی شبیه به تغییر اطلاعات واقعی تصویر دارد. بیناب توان نویز که بیناب وینِر هم نامیده می‌شود، همان واریانس نویز تصویر است که به صورت تابعی از بسامد فضایی (f) بیان می‌گردد.

در مهندسی برق و پردازش سیگنال، نویز سفید به سیگنالی گفته می‌شود که توان آن به‌طور یکنواخت در همهٔ فرکانس‌ها توزیع شده‌ باشد. به همین دلیل به آن، «سفید» می‌گویند، زیرا تابع چگالی طیف توان آن در همة فرکانس‌ها مقداری تقریباً ثابت دارد. تابع خودهمبستگی نویز سفید به صورت تابع دلتای دیراک است. نویز سفید، ذاتاً یک فرآیند تصادفی است. بنابراین، با یک مدل آماری برای سیگنال‌ها و منابع سیگنال قابل پیش‌بینی است.

نویز سفید به هر سیگنال گسسته در زمان که نمونه‌های آن دنباله‌ای از متغیرهای تصادفی ناهمبسته که دارای میانگین صفر و واریانس متناهی هستند نیز گفته می‌شود. بسته به کاربرد ممکن است لازم باشد نمونه‌ها مستقل و با توزیع احتمالی مشابه در نظر گرفته شوند. اما واژه نویز سفید در اصطلاح علم روان شناسی، به‌گونه‌ای جدید به کار گرفته می‌شود. درواقع نویز سفید به صداهایی انتخابی با فرکانس و توان یکنواخت گفته می‌شود که آگاهانه در محیط کار یا استراحت پخش می‌شوند تا به موجب آن، شخص احساس آرامش و تمرکز داشته باشد. معمولاً استفاده از نویز در موسیقی‌ها پیشنهاد نمی‌شود ولی هنرمندان انگشت‌شماری مانند فریکو یا فرکیوکو و نویز سفید به عنوان یک برگ برنده در موسیقی خود استفاده می‌کنند و با فرکانس‌های متفاوت موسیقی‌های خود را دارای خاصیت نویز درمانی و غیره می‌کنند. فرکانس نویز سفید ۲۰ هرتز است.

خواندن کتاب اکسایتر باند X را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران رشته‌های مخابرات و برق پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۵ صفحه

حجم

۲۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۵ صفحه

قیمت:
۸۴,۹۹۹
تومان