دانلود و خرید کتاب بهترین ‌استراتژی های ‌بازاریابی ‌مالی حمیده میرشاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین ‌استراتژی های ‌بازاریابی ‌مالی اثر حمیده میرشاهی

کتاب بهترین ‌استراتژی های ‌بازاریابی ‌مالی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بهترین ‌استراتژی های ‌بازاریابی ‌مالی

کتاب بهترین ‌استراتژی‌های ‌بازاریابی ‌مالی نوشتۀ حمیده میرشاهی و ویراستۀ محدثه طهماسبی‌فر در انتشارات هورین به چاپ رسیده است. این کتاب دربارۀ استراتژی‌های بازاریابی و مدیریت مالی برای رشد کسب‌و‌کار است.

درباره کتاب بهترین ‌استراتژی های ‌بازاریابی ‌مالی

این کتاب چنان‌که از عنوانش پیداست در خصوص استراتژی‌های بازاریابی مالی به‌منظور رشد کسب‌وکار است. کتاب در ۶ فصل تدوین شده است. 

فصل اول کتاب بهترین ‌استراتژی‌های ‌بازاریابی ‌مالی دربارۀ تعریف استراتژی بازاریابی محصول و اقدامات پایه‌ای برنامه‌ریزی برای آن است. همچنین در این فصل، انواع بازارهای پول و سرمایه بررسی شده‌اند و درباره فراهم کردن شرایط حقوقی جهت جذب سرمایه‌گذاران خارجی، ارتباط درگیری ذهنی و برند و نیز ارزش محصول صحبت شده است.

در فصل دوم تاریخچۀ مدیریت مالی، اهداف مدیریت مالی و اهمیت آن برای سازمان‌های مردم‌نهاد، توانایی‌های یک مدیر مالی، انواع مدیریت اقتصاد، مدیریت ریسک مالی، چهارچوبی استاندارد برای گزارش‌دهی مالی، انواع روش‌های تأمین مالی داخلی، منابع تأمین مالی از طریق بازار سرمایه و سهام، دلایل اهمیت ثبات و پایداری در پرداخت سود سهام، تأمین مالی شرکتی، هدف قراردادهای BOT، تأمین مالی اسلامی، سیاست تقسیم سود، گزارشگری مالی و استانداردهای حسابداری بررسی شده است.

فصل سوم کتاب دربارۀ انواع مدیریت مالی و اقتصادی، ارکان مختلف شرکت‌های دولتی، مدیریت اقتصادی در بخش دولتی، اهداف خصوصی‌سازی و خصوصی‌سازی در ایران و نیز نقش مدیریت مالی در سرمایه‌گذاری‌ها و پروژه‌های معدنی است.

فصل چهارم دربارۀ نقش فناوری در مدیریت مالی و ITIL مدیریت مالی در پروژه های فناوری اطلاعات طراحی سایت است.

در فصل پنجم رابطۀ بین تکنولوژی و خدمات مالی، تأثیرگذارترین فناوری‌ها برای ارائه خدمات مالی و حسابداری، معایب استفاده از فناوری‌های ارائه‌دهندۀ خدمات مالی و حسابداری، بانکداری الکترونیک و تاریخچه و مزایای آن بررسی شده است.

فصل ششم دربارۀ بازاریابی مالی در کشورهای در حال توسعه، انواع بازار مالی، سیاست‌های پولی، عوامل تعیین‌کننده در تعادل بازار و تاریخچۀ آن، اثر سیاست‌های پولی بر درآمد ملی و سطح اشتغال، چالش‌های اساسی در اجرای سیاست‌های پولی و مالی در ایران و خدمات مالی در کشورهای در حال توسعه است.

خواندن کتاب بهترین ‌استراتژی های ‌بازاریابی ‌مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های مدیریتی و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهترین ‌استراتژی های ‌بازاریابی ‌مالی

«استراتژی بازاریابی

صنعت بازی های ویدئویی که امروز ارزش جهانی آن ده ها میلیارد دلار است، در اواسط دهه ۱۹۸۰ تقریباً در ایالات متحده متوقف شد. پس از صعود مداوم در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰، درآمد بازی ها تا سال ۱۹۸۵ روند نزولی به خود گرفت و تا حدود ۹۷ درصد کاهش یافت. تجدید حیات صنعتی بسیاری از شرکتها و برندهای بزرگ در دنیا می تواند به وجود یک محصول گره بخورد. بطور مثال اگر بخواهیم مثالی امروزی را بیان کنیم، ادامه حیات شرکت های بسیار موفقی مانند بلیزارد، مایکروسافت و سونی، به یک برند با یک محصول عالی نسبت داده شده است: نینتندو. تأثیر فروش این محصول به قدری است که می تواند نقشی تعیین کننده بر روی هر یک از این شرکتها داشته باشد. از همین رو استراتژی بازاریابی محصول می تواند برای این سه شرکت به یک فرآیند اصلی و حیاتی قلمداد شود.

پس از تعداد زیادی علل مخرب و نقص های انجام شده در فرآیند اجرایی شرکت، همچون شروع نادرست در هنگام عرضه محصول، مشکلات فنی و به خصوص آسیب دیدن تعامل با شرکت های توزیع کننده، نینتندو سرانجام تصمیم گرفت تا در سال ۱۹۸۵ دستگاه بازی و سرگرمی خود را به ایالات متحده آورد. علی رغم عدم موفقیت این برند در بازار های هدف خود، نینتندو توانست در آمریکا بسیار مورد توجه مخاطبان خود قرار گیرد و توانست میلیون ها کنسول بازی، حق استفاده بازی و متعلقات سخت افزاری را به مصرف کنندگان مشتاق عرضه نماید و آمار فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش داد. موفقیت محصول سیستم بازی نینتندو (NES) را می توان به اطمینان شرکت از محصول ارائه شده نسبت داد. آنها توانستند در یک مدت زمان کم موفقیت چشم گیری بدست آورند و این بخاطر آن بود که نسبت به محصول خود اطمینان خاطر داشتند و همچنین توانستند فرآیند آگاهی دادن به مشتریان خود را به درستی انجام دهند. کاورهای نگه دارنده دیسک های بازی دارای گرافیک واقعی بودند و شخصیت های موجود در بازی را به طور خارق العاده ای به تصویر کشیده بودند وهمچنین ملزومات سخت افزاری نیز با طراحی بصری به بازار روانه شده بودند که همه آنها نشان دهنده احترام این شرکت به مشتریان بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۹ صفحه

حجم

۳۷۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۲۹ صفحه

قیمت:
۶۶,۰۰۰
۳۳,۰۰۰
۵۰%
تومان