دانلود و خرید کتاب استعمارگری/پسا استعماری آنیا لومبا ترجمه عالیه شکربیگی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب استعمارگری/پسا استعماری

کتاب الکترونیکی «استعمارگری/ پسا استعماری» نوشتهٔ آنیا لومبا با ترجمهٔ عالیه شکربیگی و زهره طاها و رضا روحی و لیلا فخری و زهرا خاوری و رضیه عمرانی نژاد و فاطمه میمندی و محمدرضا منفرد و فرزانه امجدی و فردین بهرامی و محمدصادق پژمانفر و مهتاب رضی در انتشارات اندیشه احسان چاپ شده است.

درباره کتاب استعمارگری/ پسا استعماری

در این کتاب، لومبا به بررسی رابطهٔ بین نظریه‌های مارکسیستی و پسااستعماری می‌پردازد و تأکید می‌کند که چگونه مبارزات فعالانه و دانشگاهی می‌توانند به درک بهتر این مفاهیم کمک کنند. همچنین این کتاب به تحلیل مفاهیمی مانند جنسیت و استعمار و تقاطع اندیشه‌های فمینیستی و پسااستعماری می‌پردازد. مطالعهٔ کتاب استعمارگری/ پسا استعماری به درک ابعاد تاریخی، نظری و سیاسی مطالعات استعماری و پسااستعماری نیز کمک خواهد کرد. این اثر همچنین نشان‌دهندهٔ تحولات وسیعی است که در بررسی رابطهٔ بین استعمار، ادبیات، نظریه‌های ضداستعماری و تحولات اخیر در نظریات و تاریخ‌های پسااستعماری صورت گرفته است. علاوه‌براین اثر حاضر به تحلیل گفتمان‌های استعماری، جنبش‌های اجتماعی جدید و بحران‌های زیست‌محیطی می‌پردازد و بینش‌های عمیقی دربارهٔ نحوهٔ تأثیرگذاری استعمار بر تاریخ‌های طولانی جوامع مختلف ارائه می‌دهد.

کتاب استعمارگری/ پسا استعماری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان و پژوهشگران در زمینه‌های مطالعات فرهنگی، ادبیات، تاریخ و علوم سیاسی مناسب است. همچنین کتاب به فعالان و علاقه‌مندان به مباحث عدالت اجتماعی و بین‌المللی، تأثیرات استعمار بر کشورها و فرایندهای استعمارگری و جهانی‌سازی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲۳۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۸۳,۶۰۰
تومان