دانلود و خرید کتاب کابرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت عباسعلی رضائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کابرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت اثر عباسعلی رضائی

کتاب کابرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت

معرفی کتاب کابرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت

کتاب الکترونیکی کاربرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت نوشتهٔ عباسعلی رضائی و مهدی محمودزاده و طیبه عابدینی با ترجمهٔ سپیده دوامدار از انتشارات خط اول است. این کتاب ضرورت استفاده از کامپیوتر در حسابداری و مدیریت را توضیح می‌دهد.

دربارهٔ کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت

کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت ضرورت استفاده از کامپیوتر را در انتقال اطلاعات حسابداری و مدیریتی توضیح می‌دهد. از زمان اختراع کامپیوتر، کاربرد آن به‌عنوان یک وسیلهٔ ضروری در کلیهٔ زمینه‌ها و رشته‌ها مورد توجه قرار گرفته است. یکی از این موارد کاربرد آن در رشتهٔ حسابداری و مدیریت است. اینترنت به‌عنوان یک ابزار مهم برای انتقال اطلاعات حسابداری و مدیریتی برای متخصصین حسابداری و مالی در همه جای جهان به حساب می‌آید. خرید سهام از بازار بورس، انجام امور بانکی، به‌اشتراک‌گذاشتن اطلاعات از امکانات کاربردی اینترنت است. در این کتاب ابتدا سخت‌افزارها و قطعات کامپیوتر به‌طور مختصر معرفی شده‌اند. بخش دیگر کتاب راجع به آموزش سیستم عامل ویندوز ۱۰ محصول شرکت مایکروسافت است. همچنین برنامه Word 2021 از مجموعه آفیس که برای تایپ هر نوع نامه، مقاله یا کتاب لازم است معرفی شده و نرم‌افزار Exell 2021 برای دانشجویان رشته حسابداری و مدیریت که به یک ابزار خاص حسابداری نیاز دارند آموزش داده شده است. برای ایجاد بانک اطلاعاتی و نحوه کار با آن 2021 Access و در بخشی دیگر برنامه Power point 2021 توضیح داده شده که در سمینارها، سخنرانی‌ها، همایش‌ها و کنفرانس‌ها استفاده می‌گردد. در این کتاب در مورد تاریخچه کامپیوتر، سخت افزار کامپیوتر، تفاوت کامپیوترها بر اساس تفاوت ظاهری، قیمت و سرعت و بخش‌های اصلی کامپیوتر شامل واحد پردازشگر مرکزی، واحد ورودی و خروجی، واحد حافظه و نسل‌های کامپیوتر توضیحات جالبی ارائه شده است. نسل‌های مختلف کامپیوتر از نسل اول تا نسل ششم معرفی و با یکدیگر مقایسه شده‌اند. نسل اول کامپیوترها لامپ‌های خلأ بوده‌اند که وزن آن‌ها به ۳۰ تن می‌رسیده که به‌دلیل استفاده از لامپ خلأ فضای زیادی را اشغال می‌کرد و هزینهٔ ساخت و نگهداری آن‌ها بالا بود و سرعت عمل یک هزارم ثانیه و کاربرد تک‌منظوره داشت. درحالی‌که کامپیوترهای نسل پنجم که با هوش مصنوعی کار می‌کنند و کامپیوتر‌های نسل ششم که بر‌اساس شبیه‌سازی و با الگو‌برداری از مغز انسان درست شده‌اند، سرعت بالا و کاربردهای فراوانی در زمینه‌های گوناگون دارند. در‌واقع هر کار تکراری که برای انسان خسته‌کننده و زمان‌بر است را می‌توان با کامپیوتر بدون وقفه و در اسرع وقت انجام داد که یکی از این موارد کاربرد آن در رشتهٔ حسابداری و مدیریت است.

برخی از فصل‌های کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت از این قرار است:

فصل اول: آشنایی با سخت‌افزار کامپیوتر

فصل دوم: ویندوز ۱۰ 

فصل سوم: Word 2021

فصل چهارم: Exell 2021

فصل پنجم: توابع مالی در Exell 2021

فصل ششم: Access 2021

 فصل هفتم: Power point 2021

خواندن کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ کامپیوتر، حسابداری، مدیریت و سایر علاقه‌مندان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کاربرد کامپیوتر در حسابداری و مدیریت

« در معنای عام اصطلاح کامپیوتر به هر دستگاه محاسبه ‌گر اطلاق می‌شود. کامپیوترها بر اساس نوع داده‌هایشان به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند: ۱- دیجیتال: کامپیوتر های دیجیتال همان دستگاه‌های شمارش و پردازش داده‌های گسسته‌اند و در این کامپیوترها کمیت باید به صورت عدد بیان شوند. ۲- آنالوگ: رایانه قیاسی یا رایانه آنالوگ نوعی رایانه است که به جای اطلاعات کد دهی شده، اعداد را بر مبنای دو داده دائمی در حال تغییر و همیشه تغییرات ولتاژی را مورد پردازش قرار می‌دهد. رایانه ‌های دیجیتالی مقادیر را با سیگنال ‌های دیجیتالی بیان می‌کند. ۳- ترکیبی: رایانه ترکیبی یا هیبریدی، به کامپیوتر هایی اطلاق می‌شود که ویژگی‌های رایانه‌های آنالوگ و دیجیتال را دارا می‌باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان