دانلود و خرید کتاب دنیا مال منه (جلد دوم) ویولت رازق پناه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیا مال منه (جلد دوم) اثر ویولت رازق پناه

کتاب دنیا مال منه (جلد دوم)

انتشارات:نشر کتاب چ
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دنیا مال منه (جلد دوم)

کتاب دنیا مال منه (جلد دوم) نوشتهٔ ویولت رازق پناه است. کتاب چ این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این مجموعه داستان کوتاه و طنز برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب دنیا مال منه (جلد دوم)

کتاب دنیا مال منه (جلد دوم) که با تصویرسازی‌های «نسترن عنبری» منتشر شده، حاوی یک مجموعه داستان کوتاه و طنز برای کودکان است؛ داستان‌های پسری که با مادرش زندگی می‌کند، پدرش در کشتی کار می‌کند و گاهی هست و گاه نیست و مادربزرگش گاهی مهمان بعضی از داستان‌ها است. این پسرک و مامان و بابا و مادربزرگش اینجا هستند تا داستان‌هایشان را برای شما تعریف کنند.

نشر چشمه را ناشری ادبی می‌دانند، اما کتاب‌های این نشر فقط به کتاب‌های ادبی‌اش خلاصه نمی‌شود و در حوزه‌های دیگری نیز نظیر فلسفه، سیاست، اقتصاد، کودک و نوجوان، موسیقی، سینما، تئاتر، تاریخ و اسطوره و… کتاب منتشر کرده است. کتاب چ، بخش کودک و نوجوان انتشارات چشمه، از سال ۱۳۶۴ شروع به چاپ کتاب کرده است. سال‌های ابتدایی تعداد کتاب‌های چاپ‌شده بسیار اندک بود، اما رفته‌رفته روند چاپ کتاب شکلی صعودی به خود گرفت؛ تا اینکه سال ۱۳۸۸ بیش از ۲۷۰ کتاب منتشر کرد؛ کتاب‌هایی در حوزه‌های مختلف. مجموعه کتاب‌های زیروبم از «کتاب چ»، با هدف ارتقای اندیشه و دانش تاریخی و هنری در کودکان منتشر شده‌اند.

خواندن کتاب دنیا مال منه (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ویولت رازق پناه

ویولت رازق پناه پس از دریافت دیپلم در کالج بین‌المللی پیمان سنتو (RCD) پذیرفته شد. در پایان دوره بود که به تعطیلات انقلاب فرهنگی برخورد. پس از بازگشایی دانشگاه‌ها متوجه شد که دانشگاهش را منحل و او را راهی دانشکدهٔ علامه طباطبایی کردند. او به‌اتفاق ٢ همکلاسی‌اش صفحهٔ اقتصاد را روبه‌راه کردند. در همان دفتر روزنامه دورهٔ کوتاه عکاسی، خبر، مصاحبه و… را فرا گرفت. او عاشق روزنامه‌نگاری شد در این زمان او صاحب ۲ پسر شده بود و شب‌ها برایشان قصه می‌گفت، ولی هر بار ماجرای قصه تغییر می‌کرد و خواب را از چشمان کودکان می‌گرفت؛ پس به‌ناچار آن‌ها را در دفتری نوشت و به تصویر کشید. دفتر این نویسنده به‌دست سیمین دانشور افتاد. سیمین دانشور با اصرار از ویولت رازق‌پناه خواست تا به‌جای داستان‌های فمینیستی، برای بچه‌ها بنویسد؛ همچنین او را با توران میرهادی آشنا کرد و به این ترتیب، ویولت رازق‌پناه یکی از اعضای اصلی شورای کتاب کودک و نوجوان شد. او از سال ١٣٧١ نگارش داشتان برای کودکان را آغاز کرد. مجموعه داستان‌های کوتاه و طنز «دنیا مال منه» از آثار او هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۴۹٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۴۸,۵۰۰
تومان