دانلود و خرید کتاب چگونه سریعتر بخوانیم و بیشتر به خاطر آوریم گوردون وینرایت ترجمه سیدحسین نبوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه سریعتر بخوانیم و بیشتر به خاطر آوریم اثر گوردون وینرایت

کتاب چگونه سریعتر بخوانیم و بیشتر به خاطر آوریم

معرفی کتاب چگونه سریعتر بخوانیم و بیشتر به خاطر آوریم

«چگونه سریع‌تر بخوانیم و بیشتر به خاطر بیاوریم...» نوشته گوردون وینرایت(-۱۹۳۷) است و روش‌هایی برای افزایش بهره‌وری در مطالعه را پیشنهاد می‌دهد. دنیای امروز، دنیای ثانیه‌هاست و باید از فرصت‌ها برای عمق بخشیدن هرچه بیشتر به آگاهی‌های خود بهره‌گیری کنیم. مطالعه موفق، مطالعه‌ای است توأم با تمرکز، سرعت و سطح بالای یادگیری. مطالعه، یک فعالیت مفید برای درک کردن، اطلاع یافتن و آگاه شدن است و انسان را در درک خود و تعیین سرنوشت خویش و جامعه‌اش دلسوزانه و فعالانه شرکت می‌دهد. اگرچه امروزه شبکه‌های اطلاع‌رسانی بخش عمدهای از اوقات فرد را برای کسب اطلاعات به خود اختصاص می‌دهد، اما باید اذعان داشت که این نوع اطلاعات از عمق و ژرفای لازم یا برخوردار نیست و یا اگر هم باشد باز نوعی از خواندن و مطالعه را به همراه دارد. با توجه به کمبود زمان و انبوه منابع اطلاعاتی، آگاهی از شیوه‌های مطالعه و دسترسی به اطلاعات و نیز انواع منابع خواندنی برای یادگیری سریع‌تر و آگاهی کامل‌تر لازم و ضروری است. امروزه یادگیری متون تندخوانی یک هدف آموزشی مهم تلقی می‌شود.

نظرات کاربران

reza
۱۳۹۶/۰۵/۲۷

واقعا الکیه نخربد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
ممکن است نگران این باشید که سرعت بیشتر یعنی به خاطرآوردن کم‌تر. ممکن است اول این‌گونه به نظر آید، اما باید بدانید که دارید از شیوه‌های دیگری استفاده می‌کنید. وقتی به شیوه‌های جدید عادت کنید بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
🥊 Maze 🥊
وقتی فصلی از یک کتاب یا مقاله‌ای را برای خواندن در دست دارید، بهتر است با توجه به سرعت خواندن خود در متن‌های مختلف، برای خود محدودیت زمانی تعیین کنید.
🥊 Maze 🥊
پیشرفت خود را ببینید و بدانید کجا هستید و از کجا شروع کرده‌اید و احتمالاً به کجا می‌روید
Yousef.N

حجم

۴۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۴۳۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان