دانلود و خرید کتاب مطبخ خانه کتلین گریسام ترجمه آزیتا حق وردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مطبخ خانه اثر کتلین گریسام

کتاب مطبخ خانه

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مطبخ خانه

کتاب مطبخ خانه نوشتۀ کتلین گریسام با ترجمۀ آزیتا حق وردی در انتشارات روزنه کار به چاپ رسیده است.

درباره کتاب مطبخ خانه

کتاب مطبخ خانه رمانی تاریخی و حوادث آن مربوط به آغاز قرن نوزدهم میلادی و زمینۀ آن در مزارع تنباکوی آمریکا است. در مزرعۀ ويرجنيا لاوینیا، جوان سفیدپوستی که سرنوشت او را هنگام مهاجرت از ایرلند در کشتی به پله‌های مطبخ آن مزرعه می‌برد و تحت مراقبت بل دختر نامشروع و دورگۀ ارباب قرار می‌گیرد. لاوینیا آشپزی، تمیزکاری و خدمتکاری را یاد می‌گیرد و با گذشت زمان، در دنیای عمارت ارباب پذیرفته می‌شود و از همسر وابسته به داروی افیون ارباب مراقبت می‌کند و در آن حین، با پسری دوستی برقرار می‌کند. او در حالی که تلاش می‌کند در دنیای مطبخ خانه و عمارت جایی پیدا کند، رنگ پوستش او را از بل و سایر بردگان متمایز می‌کند.

کتاب مطبخ خانه، قصه‌ای از مصیبت، عشق، ایمان، تاریخ برده‌داری، اختلاف طبقاتی، نژاد، اسرار عمیق دفن‌شده و پیوندهای خانوادگی را بازگو می‌کند و نسل‌هایی که بعد از آن‌ها هنوز درگیر این نقطۀ تاریخی بودند. نویسنده تلاش کرده که لهجۀ محاوره‌ای بردگان سیاه‌پوست را ترسیم کند و برای نمایاندن ارتباط ارباب و برده، داستان را از زبان دو نفر کاملاً متفاوت به نام‌های لاوینیا و بل روایت کند. لاوینیا دختری است که در ایرلند زاده شده اما بردگان مزرعۀ جیمزپایک او را از ۶ تا ۱۳سالگی بزرگ کرده‌اند. او بعدها در منطقه‌ای اعیان‌نشین توسط اشراف پنسیلوانیا تربیت شد و سرنوشت باز هم او را به مزرعه بازگرداند. بل نیز دختر دورگه و نامشروع ارباب مزرعه جیمزپایک از زنی برده است. او در کودکی تحت تعلیم مادر ارباب قرار می‌گیرد اما پس از مرگ او و ازدواج ارباب، او را میان برده‌های مزرعه می‌فرستند.

خواندن کتاب مطبخ خانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران رمان‌های تاریخی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مطبخ خانه

«کتاب، قصه‌ای از مصیبت، عشق، ایمان و تاریخ برده‌داری است و نسل‌هایی که بعد از آن‌ها هنوز درگیر این نقطۀ تاریخی بودند. نویسنده تلاش کرده که لهجۀ محاوره‌ای بردگان سیاه‌پوست را ترسیم کند و برای نمایاندن ارتباط ارباب و برده، داستان را از زبان دو نفر کاملاً متفاوت به نام‌های لاوینیا و بل روایت کرده است. لاوینیا دختری است که در ایرلند زاده شده اما بردگان مزرعۀ جیمزپایک او را از ۶ تا ۱۳سالگی بزرگ کرده‌اند. او بعدها در منطقه‌ای اعیان‌نشین توسط اشراف پنسیلوانیا تربیت شد و به مزرعه بازگشت. بل دختر دورگه و نامشروع ارباب مزرعه جیمزپایک از زنی برده است. او در کودکی تحت تعلیم مادر ارباب قرار می‌گیرد اما پس از مرگ او و ازدواج ارباب، او را میان برده‌های مزرعه می‌فرستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۹۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۹۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان