دانلود و خرید کتاب دروغ‌گو را در چند دقیقه بشناسید دیوید جی لیبرمن ترجمه حسین رحیم منفرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دروغ‌گو را در چند دقیقه بشناسید اثر دیوید جی لیبرمن

کتاب دروغ‌گو را در چند دقیقه بشناسید

معرفی کتاب دروغ‌گو را در چند دقیقه بشناسید

« دروغ‌گو را در چند دقیقه بشناسید» نوشته دیوید .جی. لیبرمن یکی از روانشناسان مشهور و متخصص شناخت رفتار بشر است. هدف اثر حاضر، نفی و ذم دروغ و دروغ‌گو نیست، مقصد، کشف دروغ است و دروغ‌گو، با روش‌هایی کاملاً تجربی و آموختنی. کشف دروغ از رفتار ظاهری افراد، کلام افراد، سیاق جمله‌ها و عبارت‌هایشان، زبان بدن‌شان، پرسش‌های‌شان و پاسخ‌هایشان. با دقت در فهرست کتاب، مشاهده می‌کنید که تکنیک‌های آن، به تدریج با یک سیر منطقی، از مراحل ابتدایی کشف دروغ، تا مراحل پیشرفته آن را شامل است، و مثال‌های متعدد و سناریوهای گوناگون، آنچه را باید از دروغ‌گو بیرون کشید و دریافت، می‌آموزد. تفصیل را طی مطالعه متن، خود در می‌یابید. البته، آموزش کشف دروغ، آموزش دروغ‌گویی نیست تا بتوان از آن، به هدف بدآموزی استفاده کرد یا به دیگران خسارت زد. روند کتاب براین اساس است که چگونه دروغ را بیابید، نه چگونه بتوانید دروغ بگویید. در یک جامعه ایده‌آل، نه نیازی به دروغ است و نه نیازی به خواندن این کتاب، ولی ما در دنیایی از فریب زندگی می‌کنیم و خواه‌ناخواه در این بازی گیر افتاده‌ایم. سؤال این است که آیا دوست دارید برنده شوید؟ مسلما هرگز دوست ندارید در ازدواج سرتان کلاه برود. دوست دارید که در کسب و کارتان هم در موقعیت بالاتر و برتر باشید. شما با ابزار این کتاب قادر خواهید بود در هر زمان و مکانی که با مردم مواجه می‌شوید، یک برنده باشید.

نظرات کاربران

مهدی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲

نمیدونم چرا امتیاز این کتاب انقدر پایینه واقعا کتاب کاربردی هست و به خیلی از نکات رفتار شناسی اشاره شده ولی برعکس بقیه کتاب ها امتیاز کمی گرفته متن و ترجمه هم خوبه. من که بیشتر کتاب هایی که می

- بیشتر
کاربر 311256
۱۳۹۶/۱۱/۲۷

کتا ب فوق العاده ای و روشاش کاملا کاربردی هست

nassiM
۱۳۹۵/۱۲/۲۶

😈😈🙄

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۳۵)
بسياری از مردم تغيير عقيده و نظرشان را علامت ضعف می‌دانند زيرا يعنی تسليم شده‌اند و شما برده‌ايد.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
اگر فردی تقاضای كار بزرگی از شما كرد، مراقب باشيد. چون اگر آن را رد كنيد معمولاً تقاضای كوچك‌تری مطرح شود كه او انتظار دارد شما آن را انجام دهيد. ما به احتمال زياد وقتی با تقاضای بزرگی مواجه شويم با تقاضای كوچك‌تر موافقت می‌كنيم.
kasra_tav
نود درصد تصميماتی كه می‌گيريم برپايه احساسات است. سپس از منطق برای توجيه آن‌ها استفاده می‌كنيم. اگر بر اساس يك مبنای محكم منطقی از كسی درخواست كنيد، شانس بسيار كمی در متقاعد كردن او داريد
kasra_tav
برای شخصی كه حقيقت را می‌گويد مهم نيست كه آيا شما او را درك می‌كنيد يا نه؛ چون هميشه آمادگی دارد موضوع را برای‌تان روشن‌تر كند. بر عكس، دروغ‌گو دوست دارد مطمئن شود كه شما فوری منظور او را فهميده‌ايد تا بتواند سريع موضوع را عوض كند و سؤالات بيشتری از او پرسيده نشود.
kasra_tav
ما دوست داريم باور كنيم كه می‌توانيم در خانه از پشت ميز آشپزخانه در يك ساعت، هزار دلار دربياوريم. اشتياق به اين گونه باورها، به شدت ديدگاه ما را به واقعيت تحت تأثير قرار می‌دهد، از كرم‌های معجزه‌گر برطرف كننده چروك پوست گرفته تا قرص‌های تضمينی لاغری. اشتياق ما برای نديدن، اطلاعاتی حياتی را كه اغلب برای كشف حقيقت مهم است غربال می‌كند.
kasra_tav
تنها راهی كه فرد دوست دارد موضوع بحث را عوض كند اين است كه از سخن گفتن در باره آن احساس ناراحتی كند.
کاربر ۳۷۱۳۸۳۲
هنگامی كه متوجه می‌شويد به شما دروغ می‌گويند، آيا بايد سريعا با شخص دروغ‌گو مقابله كنيد؟ معمولاً نه. بهترين روش اين است كه موضوع را به ذهن بسپاريد و به گفت‌وگو ادامه دهيد و بكوشيد اطلاعات بيشتری به دست آوريد. وقتی با شخصی كه به شما دروغ گفته مقابله می‌كنيد، حالت و فضای گفت‌وگو تغيير می‌كند و جمع‌آوری اطلاعات اضافی سخت‌تر می‌شود. بنابراين تا به دست آوردن تمام شواهد مورد نياز، صبر كنيد و بعد تصميم بگيريد كه آيا می‌خواهيد همان موقع با شخص برخورد كنيد و يا صبر كنيد و تصميم بگيريد كه چگونه می‌توانيد از اين شناخت به بهترين نحو به نفع خود استفاده كنيد.
f.r
ببينيد آيا فرد از اشيای بيجانی مانند متكا، ليوان يا هر چيز ديگری، برای ايجاد مانع بين شما و خودش استفاده می‌كند يا خير. همان‌گونه كه شما برای جلوگيری از صدمه فيزيكی به خود از سپر استفاده می‌كنيد، او نيز خود را از يك تهاجم كلامی و گفتاری محافظت می‌كند.
melik
آن كس كه برای ديدن، چشم و برای شنيدن، گوش دارد می‌تواند بپذيرد كه هيچ بشری نمی‌تواند رازی را مخفی نگه دارد. اگر لبانش خاموش اند، با سرانگشتانش سخن می‌گويد و خيانت از سراپای او می‌بارد. زيگموند فرويد
melik
صداقت، يك عملكرد شخصيتی است و شخصيت چيزی نيست كه به راحتی عوض شود.
mahsa

حجم

۱۳۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱۳۹٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان