دانلود و خرید کتاب سئوالات چهار گزینه ای متون فقه مختار صبور رازلیقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سئوالات چهار گزینه ای متون فقه اثر مختار صبور رازلیقی

کتاب سئوالات چهار گزینه ای متون فقه

انتشارات:نشر مهاجر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سئوالات چهار گزینه ای متون فقه

کتاب الکترونیکی سئوالات چهار گزینه ای متون فقه نوشتۀ مختار صبور رازلیقی است و نشر مهاجر آن را منتشر کرده است. کتاب سئوالات چهار گزینه ای متون فقه، سؤالات این رشته را برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد جمع‌آوری کرده است.

درباره کتاب سئوالات چهار گزینه ای متون فقه

مسئلهٔ وکالت از دیدگاه فقه اسلامی شامل نکات و جزئیات فراوانی است. باتوجه‌به این‌که روزبه‌روز به تعداد متقاضیان تحصیل در رشتهٔ حقوق اضافه می‌شود، نیاز به منابع گوناگون دررابطه‌با مقولهٔ وکالت از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. کتاب سئوالات چهار گزینه ای متون فقه، با هدف تقویت بنیه علمی فارغ‌التحصیلان رشتۀ حقوق و الهیات و معارف اسلامی با گرایش فقه و حقوق اسلامی که داوطلب ادامۀ تحصیل و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد هستند نوشته شده است. منبع سؤالات طراحی شده و مورد آزمون قرار گرفته کتاب‌های مختصر النافع متون فقه حقوقی ترجمه مختار صبور رازلیقی و مختصر النافع متون فقه جزایی ترجمۀ رضا شکری هستند.

خواندن کتاب سئوالات چهار گزینه ای متون فقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان رشتۀ حقوق مناسب است.

بخشی از کتاب سئوالات چهار گزینه ای متون فقه

«۷- اذا آجر البطن الاول الوقف ثم انقرضوا تبین بطلان الاجاره فی المدة الباقیة لانتقال الحق الی غیرهم.

۱) اگر بطن اول از موقوف علیهم اقدام به اجاره عین موقوفه نموده باشند ولی در اثنای مدت اجاره منقرض گردند معلوم می‌شود که حق بهره برداری ایشان در باقی مانده مدت به دیگران انتقال یافته و قرارداد اجاره باطل بوده است.

۲) اگر موقوفه به وسیله بطن اول از موقوف علیهم به اجاره واگذار شده و در اثنای مدت، موقوف علیهم منقرض گردند کشف می شود که اجاره بطن اول باطل بوده، زیرا حق بهره برداری از موقوفه نسبت به باقی مانده مدت به کسانی غیر از موقوف علیهم انتقال یافته است.

۳) اگر موقوفه بوسیله بطن اول از موقوف علیهم اجاره داده شود و در اثنای مدت منقرض شده باشند، کشف می شود که قرارداد اجاره نسبت به باقی مانده مدت اجاره بوده است زیرا حق آن بطن در منافع موقوفه به دیگران انتقال یافته است.

۴) اگر بطن اول عین موقوفه را از موقوف علیهم اجاره کرده و در اثتای مدت منقرض شده باشند، کشف می‌شود که قرارداد اجاره نسبت به باقی مانده مدت باطل بوده و حق بهره برداری به دیگران انتقال یافته است...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان