دانلود و خرید کتاب خانم معلم معرکه دومینیک دمرس ترجمه مهناز عسگری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خانم معلم معرکه

«خانم معلم معرکه» جلد هفتم از مجموعه «ماجرای خانم شارلوت» نوشته دومینیک دِمِرس(-۱۹۵۶)، نویسنده کانادایی و یک رمان کودکان است. تصویرگری این کتاب را تونی راس(-۱۹۳۸)، تصویرگر و هنرمند انگلیسی انجام داده است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: وقتی خدمتکارمان، آقای بوسیل، پا به فرار گذاشت، نزدیک بود از تعجّب شاخ در بیاورم. همین آقای بوسیل بود که دوشیزه شارلوت را تا سالن بزرگی که من و مادرم در آن جا منتظرش بودیم، راهنمایی کرده بود. مادرم چیزی ندید چون سرش به دفتر سررسید الکترونیکی‌اش گرم بود. ولی من صحنه‌ی عجیبی دیدم. وقتی خدمتکارمان به طرف در می‌رفت، خانم شارلوت بدجوری برایش شکلک درآورد. عجب شکلکی! زبانش را برایش درآورده بود! اگر مادرم سرش را از روی دفترش بلند کرده و او را دیده بود، مطمئناً خانم شارلوت دیگر نمی‌توانست معلم سرخانه‌مان باشد. خانم شارلوت قدبلند، لاغر و مسن است. او یک پیراهن بلند آبی‌رنگ و قدیمی می‌پوشد و کلاه سیاه گنده‌ای روی سرش می‌گذارد. کلاهش کمی شبیه کلاه جادوگرهاست؛ اما به جای این که سرش نوک‌تیز و دراز باشد، برآمدگی کوچکی دارد.

نظرات کاربران

Gisoo
۱۳۹۷/۰۶/۱۰

این جلد هم زیبا و دلنشین بود! حال کودک درونم خوب میشه با خوندن این کتابا😅😄

بلاتریکس لسترنج
۱۳۹۷/۱۰/۲۴

عااالی منتظر کتابای بعدی

سعید جان
۱۳۹۶/۰۱/۱۴

ازین کتابا خیلی دوست دارم اگه طاقچه چنتا ازین کتابای کودک و نوجوان رو رایگان کنه خیلی خوب میشه

Zahra
۱۳۹۹/۰۸/۲۹

بی نظیره خیلی عالیه حتما بخونید 👌👌👌👌👌😘😉😉😉

Narges
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

عالی. چطور شاد زندگی کنیم. این ماییم که زندگی رو می‌سازیم با خوش گولان خاص خودمون.

دیبا جون
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

در ابتدای داستان ، زیاد از آن خوشم نیامد و حوصله ام سر رفت .ولی بعد از قسمت های اوّل ، داستان جالب و جالبتر شد . پایان داستان هم مانند دیگر جلد های کتاب های خانم شارلوت ملایم و

- بیشتر
کرم کتاب
۱۳۹۹/۰۴/۰۷

عالییییییی مثل جلد های دیگه🌹🌹🌹🌹

نازبانو
۱۳۹۷/۰۶/۲۵

جالب و آموزنده و پر از هیجان، برای والدین مناسبه ، ترجمه عالی و اصلا دوست نداشتم تموم شه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
ماری خیلی جدّی گفت: «مطمئناً می‌تواند. اصلاً آلبرت دانشمند به دنیا آمده است. او مثل من نیست! پدر و مادرم از من ناامید شده‌اند، چون هیچ وقت مثل ماری کوری نمی‌شوم. آن‌ها می‌خواهند من مثل مادام کوری فیزیک‌دان معروفی بشوم. او دو بار جایزه‌ی نوبل گرفت. اما من چی، واقعاً آدم بی‌استعدادی هستم و به درد هیچ کاری نمی‌خورم...» خانم شارلوت چیزی
بلاتریکس لسترنج
معلم سرخانه‌مان روی درختی نشست، چشم‌هایش را بست و عطر بهاری را استنشاق کرد. او ریه‌هایش را از هوا پر کرد و به همین سادگی احساس خوشبختی کرد.
بلاتریکس لسترنج
پدر و مادر عزیزم، می‌دانم که شما ما را دوست دارید و بهترین چیزها را برای فرزندانتان آرزومندید. اما هر کدام از ما آدم‌های متفاوتی هستیم. من دوست ندارم شبیه الکساندر گراهام‌بل، الگویی که شما برایم انتخاب کرده‌اید، باشم. او کارهای بزرگ و درخشانی انجام داده، اما من مثل او نیستم. رؤیای من این است که هنرمند سیرک بشوم. من یکسره به این رؤیا فکر می‌کنم. اگر هنرمند سیرک بشوم، بی‌اندازه احساس خوشبختی می‌کنم و در این صورت، می‌توانم خوش‌گولان را در زندگی مردم وارد کنم. خانم شارلوت استاد خوش‌گولان است. آلبرت یک دانشمند نابغه است. شاید دیدی نویسنده بشود. ماری هم رؤیایی دارد؛ استعداد خاصی هم دارد. بگذارید درباره‌اش با شما حرف بزند. فکر کنم خانم شارلوت حدس زده او چه رؤیایی دارد، چون او می‌تواند فکر آدم‌ها را بخواند.
بلاتریکس لسترنج
با گوش‌های خودم شنیدم که گفتم: «معلم از این بهتر پیدا نمی‌شود!» بدون این که فکر کرده باشم، کلمه‌ها از دهانم خارج شده بود. درست در همین لحظه بود که فکر کردم: «نکند خانم شارلوت جادوگر... یا پری باشد!» بدتر از این نمی‌شد! هیچ اشتباه نکرده بودم!
سامی
معلم سرخانه‌مان روی درختی نشست، چشم‌هایش را بست و عطر بهاری را استنشاق کرد. او ریه‌هایش را از هوا پر کرد و به همین سادگی احساس خوشبختی کرد.
Elham jannesari
همین که درِ سالن، پشت سر مادرم بسته شد، خانم شارلوت نفس راحتی کشید. او که انگار چشم‌هایش برق می‌زد، به من گفت: «آخیش! چه خوب شد! بالاخره تنها شدیم، الکساندر. حالا همه چیز را به من بگو!
sara

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان